iiki dogdun lan.

kolejden nasil arkadas oldugumu hatirlamadigim bi kzin dogumgunune gittim geçenlerde.. Yiyecek içecek var gel dediler.. E baktimki artik ev kedisi oldum çiktim , elden ayaktan kesildim , dedim ii olur iki insan yuzu gormus olurum biraz kendime gelirim diyerekten gittim..
Istemeye istemeyede olsa guzel vakit geçirdim :) 
zaten her zaman öyle olur.. Bi heves giderim pasta yaparim mesela , kesin bisi olur kimse yemez .. ama ölesine yaptigim pastaya herkes bayilir.. ha bide özenirim bezenirim suslenirim karsilasmak istemedigim kisiyle hayatta karsilasmam , ozensiz yagli saçlarla pijamalarimla asagiya ineyim derim sokak yagusuklu kaynar. Neyse abartmiyim tabide bazen tek tük yagusuklu karsimiza çikior tabi ( oda paçozken ) .
Kiza ne hediye alsamki derken , magazadan ayak seklinde bi yastiga rastladim. Bana hediye edilse pekte mutlu olmazdim ama napim ucuzdu. Benim stokta çok az para kaldigi için idare edeceüz.


Bi yas daha büyüdün ayaginda büyüdü diyerek derin yüklü bi anlam tasiyor yastik. :D

Neyse gölün kenarinda mangal yapip tika basa yedikten snra , gelecegin ünlü baytari soso ve ben bi köseye cekilip seslerimizi yaristirdik. Biraz calisip  bidahaki " O ses fransa " yarismasina katilmayi dusunuyoruz.

 

Anddd I Will Alwayss Lavvv yuuuu uhuhuuhu aaay wil alveyss lav yuuu

  
Haydi lilililililililili yaar .


Neyse efenim görmemis gibi , kizin babasi biraz daha istermisiniz deyince hep bir agizdan " eveeeet " diye haykira haykira adami saatlerce atesin basinda oyaladik.. biraz daha oyalanip eve döndük ve arap muzigi esliginde dans etmeye basladik.

Bi an uçuyorum sandim.


Allahtan istemeye istemeye gitmisim hic yerimde durmadim.



ve sonraki pert halimiz.


Etiketler: