Durdurun dünyayi.

Su siralar ya hersey ters gidio yada bana öyle geliyor...

* Gecen haftaki sinavlarin hic biri iyi geçmedi.
* Hala diger sinavlara calismaya baslamadim.
* Su yoklugumun içinde para vererek girdigim cince sertifika sinavinda butun cevaplari salladim. Soyadim A ile basladigi icin en ön siraya oturttuklarindan ve  ne zaman basimi kaldirsam çinli bi herifle göz göze gelmemden dolayi yanimdakilerde kopya bile çekemedim. Videomuzu cektiklerini gordugumde kameraya el sallayan tek salak ben oldugumu görünce, dua ettim. insallah o videoyu bi yerde yayinlamazlar diye.
* Is bulmam gerektigini hergün kendime sölesemde bi türlü kalkip aramiyorum.
* pasaportum bi an önce yenilenmezse bu yaz fransada cakili kalacagim hergün aklima geliyor.
* resit oldugum içiin kimligim degisecek hala randevu almadim.
* burs dosyam yapilcak yoksa seneye züürt gezecem.
* burs dosyasi için açilacak banka hesabinin randevusu uc hafta sonraya verildi b*ku yedim.
* evde kitabimi kaybettim diyerek mizilanmama ragmen aramak için  hala eyleme  geçmedim.
* bu arada kitabim hala kayîp.Bulun kitabimi.
* hic bir zman okumuyacagimi bilsemde , aldigim kuçuk not defterimin içine bir gün okumaya niyet ederek özlü sözler yazdim.
* dün 5 metrekarelik odamin her santimetre karesinde çekindigim 200 tane fotografin hepsinde kakilmis gibi çikmisim.
* cektigim onca videoda , söyledigim her sarkida detone olmusum.
* Bir aydir odanin lambasi bozuk oldugundan , sabahlari elimde telefonun isigi yardimiyla ustume giycek bisiler ariyorum.
* Yazi iple cekiyorum.
* Saglikli beslenmeye karar verdigimden beri farkettimki eskisinden daha beter besleniyorum.
* Son günlerde baya bi saçmalamistim smdi onlari telafi etmeye çalisiyorum.
* Lea nin bir ay sonra dogum gununu kutlamasina anlam veremiyorum.
* Neyse ben aciktim gidiyorum. 






Etiketler: