artik sira bende.

Bu aralar sosyal hayatima renk geldi sanirim. Efendime soleyeyim dogumgunu partileri , dugunler , sunnetler vs..
Saka lan. Nerde görülmüs.. Aslinda varda ben gitmem sanirim. Simdi bu fransiz sipalari sapitirlar diye pek aralarina katilmiyorum. Ama evde oturup yamismaktan gina geldigi icin bende gitmeye karar verdim. Alkol içmem olur biter canim. Hos alkol felan olurmu bilmiyorumda.. Pöff neyse.. 
Ingiltereye gitmek için can atiyorum hatta can atmak degil gün sayiyorum bile diyebilirim. Sanki bok var oda.. Bilmedigim gormedigim yer oldugu için atraktif geliyo , gidince kendimi cok yalniz hissetmem olasiliklar arasinda olsada sanki basima güzel seyler gelecekmis gibi  bi his var içimde.. Sonrada Cin'e gidecem. Boyuna gez toz kübra diyorum kendi kendime.. Hic biyere bagli kalma , hayatini yasa .. Cogu yasitlarim gibi hayallerimde kendimi bembeyaz gelinlik icinde görmeyi istermiydim ? Istemezdim.Kendimi iskolik bi manyak olarak görüyorum. Babamin soledikleri aklima geliyo.. Sen oku,  akilli guzel kizsin bak kimler kosacak pesinde diyordu. 
Oha kizim sana bu guven nerden geldi diye soracak olursaniz hiç bi fikrim yok.
Hatta bu halimden fazlasiyla memnunum.O yüzden fazla derine inmek istemiyorum. Tek istedigim yarin sabah uyumak.. Derslerden ogretmenlerden fazlasiyla bunalmis durumdayim.. Hatta otobuste kendisine iltifat eden çocugun adini butun gun agzindan dusurmeyen arkadasimdanda.. Manyak midir nedir, takti çocuga. Sürekli onunla karsilasmak için etrafini gözetlerken bende havaya konusuyorum...

Benide dinleyin nölüüüür..




azcuk müzik dinleyelim .

Etiketler: