aksam yatarim gümüs gibi , sabah kalkarim kamis gibi.

 


Dün ablamin " nölür kübra gel ben kimle oynucaaam " diye yakarmasina dayanamayip güne gittim.
Megersem su cocugu mizilayip duran kadinin evindeymis.. Iki göbicik atip yaglari yakalim diyerek müzïgi açar açmaz, çocugun içine seytan girdi mubarek nasil bagiriyor nasil bagiriyor resmen yikti ortaligi muzigi kapatin diye. O an agzina iki tane patlatasim geldi. Aslinda cocuklari severim onlarda beni severler. Ama nedense buna kanim isinamadi. Günün sonunda her ne kadar evcilik oynamis olsakta ve pesimi birakmamis olsada yinede sevemedim iste huh.Ama çok guzel bebekleri var. Içim gitti , bi an bi kolu kopmus , saçlari dökülmüs sasi gözlü bebegimle oynadigim zamanlari hayal ettim. Hanfendinin bebegine ev yapmasina bile gerek yok , hazir maketten evi var ! Biz bölemiydik ? Duvarlari yastik olan , çatisi annemin eskimis tülbenti olan bi evde yasardi bizim bebekler.. 
Bütün gün göbek attiktan sonra , sohbet muhabbet yine her zamanki gibi evlilikten felan açildi. Kadinlarin hepsi seni oglumuza alalim dediler.. O an keske analari dicegine kendileri gelse dedim. Sonra saçmaladigimi farkettim.Bütün talip kaynana adaylarimin ogullari benden yasça kuçuktu.. Tereddüt ettim.. Benden genç biriyle evlencegimi hiç dusunmemistim.O an tüm hayat hikayem gözümün önünden geçti . Hayir benim aradigim benden 2 yas 5 ay buyuk biriydi ve su anda mimarlik okuyordu.. 
Hayallerimde kaybolmusken birden konusulan seyin osuruk oldugunu duydum ve irkildim. Yok efendim neymis yalnizlik iyimis ( bu tezin arkasinda duran en az 5 dul kadin var grupta ) istedigin gibi osuruyormussun bilmemne.Kizin biri sizde sessizce osurun diyince aklima  PIS osuruk pis osuruk lafi geldi.. Sessizce salinan gazlarin berbat koktugunu bana hergün kanitlayan en az 2 kisiyle karsilasirim otobuste.Kesin biri yanima siçar ve olay yerini terkeder. Bende söve söve inecegim duragi beklerim. Lan ne biçim insanlar ya , beklede disarda sal su kokusmus gazini ne diye otobuste salarsin , heleki benim etrafimda ?? töbe töbe..
Neyse efenim , göbisleri attiktan sonra hepimizin hafiften kan sekeri düsünce tikinalim azcuk dedik ve benim en sevdigim bölüme geldik.. zira bu hafta  normalden daha az kisi vardi ve bu kisi basina daha fazla pasta börek demekti. Tabagimdaki 6 cesit pasta boregi yedikten sonra , evin kizinin " istersen hepsinden daha var vereyim " deyince , sirf kirmamak için ( görmemisligimden degil :D ) olur sen bana bi tabak daha yap dedim ve herkesten fazla ben yedim.. O an çok mutlu oldum.Cunku  kuçukken annem nadirende olsa beni misafirlige gotururdu ve hiç birsey yememem için kas goz hareketi yapardi.. Görmemîs gibi atlama derdi. Hep içimde ukte olarak kalmistir o misafirlikteki yiyecekler hic birinden doyasiya yiyemedim.. Halbuki bize gelen 6 yasindaki komsunun oglu emir gibi çay içip , cerez tabagindaki tüm camfistiklarini ayirmak deildi benim amacim... 
Neyse pcnin sarzi bitiyor ve ben kalkip sarza takamayacak kadar pert bir durumdayim.
Hoscakal blogcagizim.
Aaa telepati hikayemi anlatmayi unuttum. neyse bidahaki sefere.

Etiketler: