Yüzük fali.

daha once duydunuzmu bilmiyorum , biz ablamla geçen hafta kesfettik , bi kaç kisinin solediklerinden yola cikarak oha çüs noluyo herkes evlencegi yasi bulmus hoyda bre biz ne gune duruyoruz derken deneyelim dedik. Sacimdan bi yumak kopartip denemeye koyuldum. Ve yüzük kipramadi. Aslinda yarim bardak suyun tepesinde sallandirdigimiz yuzugun bir o yana bir bu yana hareket edip bardaga degmesi gerekiyormus ve onlari saymamiz gerekiyormus.
beyin gucumle yada bilemiyorum kiprattigim elimle yuzugu hareket ettirmeyi basardim ve evlilik yasim 23 cikti.Anlicaginiz bu kiz 5 sene sonra yuvadan uçar :D
Böyle böyle sulaledeki herkesin evlilik yasina baktik..
Ve farkettimki sulaledeki cogu genç evde kalacak.. 
Atladim sulaleden bu sefer kakalak cocuga baktim.. Ve sasirtici sonuçla karsilastim oda 5 sene sonra evleniyormus. Hayir olamaz bu bi yalaaaaaaaaannn diyerek kendimi teselli etmeye calistim , gözüm bana son yolladigi mesaja takildi " olmucak duaya amin diyorum sanirim " . Olamaz ya Allah bu cocugun dualarini kabul ederde bende bunla evlenirsem diye dusundukce sinirlerim bozuldu. Ablam biraz olsun içimi rahatlatti. Ardindan buyuk asklar nefretle dogarmis sozu aklima geldi ve yeniden moralim bozuldu. Bilmedigim bi sebepten dolayi bu insandan hic hoslasmiyordum ve hoslanmamaya devam edecegimide biliyordum. 
Herneyse atladim simdiki kakalak cocuktan eski kakalak cocuga , bir baktim 34 cikti..
O benden önce evlenir diye dusunurken, ömrünü yarilamisken evlencegi hiç aklima gelmemisti.Olsun bak sonunda evlenecekmis ama hadi hayirlisi olsun diyerek, neden evlenmicegi konusunda dusuncelere daldim ve gayet olumlu bi sonuç çikardim." Kübra sen bi hossun bi harikasin seni kaybetmenin verdigi uzuntuyu anca 10 senede atlatir zaten " diyerek kendimi teselli ettim.Ardindan aklima ona içimdekileri döktügüm tuzluktakikarabiber adli blogum aklima geldi. Ne aci gerçektir ki , sadece ablam okuyabildi. Sacma sapan bi isim bulmus olmama ragmen , nasil bulupta okuyup benle dalga geçti hala aklim almiyor. Yazdiklarim gerçektende çok saçmaymis diyerek blogu sildim.( sadece ismini degistirdim ve öncekinden daha sacma bi isim buldum caktirmayin ). Ablamdan bi sureligine nefret ettim.Onlari sadece ben okucaktim yada okutacaktim... Ama sonra hatanin bende oldugunu farkettim ve onu sevgiyle affettim.( nuray sayari modu ) :pp
Simdi öyle saçma sapan seylere ara vermisken , bu yazimada son vereyim ve gidip yuzume maske yapayim.. Ne alakaysa.

Etiketler: