Yabanci dile heves.

 Mutluluk nasıl dayanıksız biseysin sen öyle..

Türkiyedeyken avrupadan gelen akrabalarin o obez cocuklari sürekli yabanci dil konusurlardi.Tamam orda dogup buyuyenleri anlarimda , lan bide sonradan gidenlere noluyor onu cozemedim... 
Türkiyedeysen turkçe konusursun kardesim.Zaten yabanci dil konusan iki türk görsem her zaman dalasim gelir.Bu nasil bi özenti ya ? 
Tamam hadi avrupada yasayanlari anladim.Evet bazen benim kolayima gelmiyo degil fransizca konusmak , ama su türkiyede yasayipta okulda gordugu yarim yamalak ingilizceyle orda burda konusup , efenim feysbuklarda sevgilisiyle cekindigi fotografin altina ing yorumlar yazmalar , yok  ispanyolca konuyu kapatmalar felan.Noluo lan ? Neye özeniyorsunuz böyle.Türkçe konustugum icin ben kendimi cok sansli görürken , millet nelere özeniyor.. 
Ha bide  trde aile ortaminda , hadi bakim kübra gelde bi fransizca konus  muhabbeti vardir. Ne konusuyim lan ben kendi kendime ? Siz söyleyin ben cevireyim derim ama anlayana ask olsun. Kendi kendime debelenirim iste yerimde. Burdada ayni sey , hadi kubra turkçe sarki soyle diolar okulda. Aksine sarki söyle dendiginde , aklima hiç bir sarki gelmez benim.Hani su bazen televizyonda cikiyor ya sokak roportajlarinda , " efenimm kenan dogulu sarkilarini severmisiniz ??? " diye sorduklarinda " evet evet butun sarkilarina bayilirimmmmm " diyen kiza birde " en cok hangisini ?? " diye soruldugunda "  ( bes dakka dusundukten sonra )eheuheuh bilmemki aklima gelmedi " diyip kakalak gibi kalir ya... hah öyle birsey oluyor.. Beynim duruyor resmen.
Neyse efenim üzerinde deginmek istedigim bir konu vardi ama su an yine beynim durdu :D 
Saatte bir olmus.
Evet bu son haftasonum.
Ne haftasonu ama yea..

Etiketler: