Umutsuz vaka.

 [eskizz]


Sanki hayatimin hatasini yapmisim gibi hissediyorum.Ben hic bir zman bu bolume gitmemeliydim.Az once , haftaya felegin sillesi gibi gelicek olan 4 saatlik matematik sinavim icin klasörü açtigim an anladim bunu.Zaten açmamla kapamam bir oldu.Klasörümden gelen soguk hava dalgasi , beynimi etkisi altina aldi.Uyustum su an.Mal gibiyim.Gecenin köründe kiymali makarnami yenir kübra ? Tamam anladik ,  umutsuz bir vakasin , türünün son örnegisin , askta iste okulda kader heryerde aglarini örmüs.Tamam bigün annenin karsisina geçip " anne tanistirayim bu Remzi , 97 yasinda , zengin , COK ZENGIN " diyerek boyfriendini tanitacaksin.Duygusuzsun kizim sen.Suratina bakmicagin insan , ciksa gelse , ucak muhendisiyim dese , beyninde karmasalar olusmucakmi saniyorsun ?. öf püf konu nerden nereye. Anlicaginiz , calismak istemiyorummmmm mmmm mmmm.
Sanirimm gene son güne birakiyorummm ..
Bu haftasonu kalpten gideceeemm...
4 günde 24 saat sinav mi olunur la ? Manyaklarrr , hastalarrrrr , deli lan bunlar.
Fen  bölümüne gidipte , yönetici olmak isteyen su garip insana bu yapilirmi ?

Etiketler: