Sümüklü böcük.

Yasasin sinavsiz bir haftadan cikmisken ve sinavsiz bir haftaya girecekken , grip oldum.
Evde gezindigim yerlerde sumuklu pecetelerim dizili , koltukta mutfakta banyoda yatagimin dibinde , her yer peçete.. Yatmadan once hepsini toplamayi dusunuyorum hani annem felan hasta olur mazallah simdi  yemekten astan  kesiliriz , ölür gideriz aman diyim..
En cok zoruma giden seyde , gokyuzunde gunesin belirmesiyle hemen sortlari giyip gozluk takan lisedeki kizlarin yaninda ben sibirya soguyu yasiyormusum gibi dolandim butun gun. Icimde içlik don ustune en bol kot pantalonum altina corap basket ayakkabilar , ustumde iki tane kazak arti mont.
Ve ben yinede cok usudum.
Hala donuyorum. Ha bu arada bu haftasonu hava muhtesem olucakmis. Hani resmen disari cikmalisin diye bangir bangir bagiriyor evren. Ama benim cikmam icin once su  bendeki soguk hava dalgasindan kurtulmam lazim , ayriyetten saclarimi yikamam lazim ki bu hastaligimin ilerlemesi icin cok buyuk bi risk.. simdi yagli saçla disari cikinca yakisikli biriyle karsilasma olasiligim yuzde bin besyuz arttigi icin o da buyuk bi risk , evde kalirsam cok pis depresyona girecem oda aglayip zivanadan çikip sacmalamam anlamina geliyor ki bu gelecek haftaiçi psikolojim için buyuk bi risk.. Fuck yeah.


Ilacim bari olsaydi.. Ablamin geçirdigi geçen seferki gribinden kalma ilaçlarla su an idare ediyorum.. Ablamin yada abimin burun deliklerine girmis olan bin  yillik burun spreyiyle burnumu açmaya calisiyorum. Aciliyo fakat burnumun içi sizliyo ya. Kesin bozuldu o ilaç. Zaten eczaci karida kullanmayin onlari tek seferlik demis.. Off burnum kopcak benim :( burnumuda hasta ettim. Artik koku alamadigimi dusunemiyorum...


görüldügü gibi karamsarligim ayri bi üstümde su günlerde.. Su anda ustumde mor içlik donum ve pijamamla arti iki battaniyeyle yataga serilmisken ve uyumaya hazirken uyuyamama durumu olur birde.. Ah uyku ahh herkeste varsinda bi bende yoksun.. Saatlice gel mademde hayatim duzene girsin.. Hani saat birde yatipta sabah 6 da kalkmak zorunda olmak var bide ama en kotusude yedide kalkmak var ve okula geç kalmak.
Biktim lan.

Etiketler: