Son durak.

Biliyorum neler olucak , yarin otobuse binicem ve okula dogru yol alicam..
Otobuste her zaman tek kisilik yerleri seçmeye ozen gosteriyor olsamda , Mab ile karsilasmaktan nefret ediyorum. 


Hos iyi cocuk ozunde iyi gibi yani bilmiyorum öyledir umarim ama beni gorur gormez otobuste onca bos yer olmasina ragmen yanima dineliyor korkuluk gibi.. Bilerek elimdeki kitabi veya ders notlarini gözünün icine sokmaya calisip " la bi git ders çaliscaamm aaaa " diye gözlerimden alevler fiskirtsamda gitmiyor. Muhabbette hep ayni sey.. O anlatiyor ben dinliyorum. Yok efenim bilmemne dersinden sinav geçmiste yok en az 15 alirmistaa.. ( burda notlar 20 uzerinden veriliyor ) felan fistan. Hele benim ders notlarima bakip , benim bir bok anlamadigimi bildigi halde " aaa bu cok basit yeaa " diye kendinden geçmesi yokmu :@ o an yuzune butun gerçekleri haykirmak istiyorum. " evet mab sen tam bi gerizekalisin , gecen sene benim sinifimdaydin her derste yerlerde surunuyordun fen bolumu yemedi simdide ekonomi bolumune geçtin böyle ne yaptigiini bilmez bi insansin o yuzden al su peceteyi goz yaslarini sil ve daha fazla kuculmeden git buradan " .
Daha fazla havasini atmaya devam ederse " la oglum senin bolum basit tabii" tarzinda cevap verecegim. huh.
Bide sinifimda su yonetmenlik okucak olan arkadasin otobusun icinde , daginik saçlarimla , gozumun altindaki morluklarla ve suratimdaki yastik izimle " ben burdayimmmmmm !! " diye haykirmama ragmen , mal gibi beni görmemesi durumu var bide. Yanimdan gelip geçiyor sonrada " otobusumu kaçirdin ? " diye mesaj yolluyor her seferinde. Uyur gezer resmen kendisi. Neyse hic birini ozlemedim ama ben ya. Haftasonu nasil boyle hizli geçtin hain haftasonu :@

Evde oturup bulasik yikamak daha iyi gibi..

Etiketler: