Ona buna yorma , hayal kurma.




Sürekli  canim sekerli seyler , pasta cikolata dondurma vs çekiyor. Arkadas hemen , sen sevgisiz kalmisin dedi. Bu fransizlar öle derlermis demez olasicalar.Sensin lan sevgisiz dedim. 
Hakketen bir iki dakika dusununce sevgisiz oldugumu anladim.Basimi oksayip nasilsin , hersey yolundami diyenim yok , diyen varsada derdimi anlatacagim kimse yok , anlatsamda tinlicak kimse yok , çaresi bende yok.. 
Iyide neyin çaresizligi bu ? Günlerdir içimde bi sikinti var. Cözemedigim tuhaf tuhaf rüyalar görüyorum.Hepside aklimin ucundan geçirmedigim seyler.
Geçermi ? Yahu su kakalak çocukla bile sevgili oldugumu gördüm. Kalktigimda kizdim kendime, daha dogrusu bilinçaltima .Bidaha asla dusuncesi bile rahatsizlik veren seyleri ruyamda görmemem gerektigini iiice tembihledim. Umarim mesaj dogru yere ulasmistir.
Bilinçaltima nasil ulassin , daha ben o mesaji karsimdaki insana ulastiramamisken.Mösyö yalnizmis bende basimdan gitsin diye ona manita yapma çabasina giristim.Bulunmaz hint kumasiymisim yeni farkettim. Sen gibi olsun diyo. Beni gerçekten tanisa , ben gibilerden uzak durur haberi yok.
Sürekli suratsizim , ama bugün çok utandim kendimden , bütün bu manasiz üzüntülerimden ..
Televizyonda bir kiz çikti , lisedeyken beyin ameliyati geçiriyor ve sonra kör oluyor ama yinede universteden mezun oluyor , ve 4 yillik bi çalismadan sonra Hafiz olmayi basariyor , hemde Kuran-i Kerim'in mealinide ezberleyerek !
Sasirdim kaldim, yemek yiyordum , kizin o ses tonu , konusmasi , mutlulugu , aldigi hazi gördügümde aslinda kör olanin ben oldugumu anladim. 
Hiç bi güzellik göremiyorum ki. Cicekler böcekler agaçlar kuslar... Hiç birinin farkina varamadan ot gibi yasiyorum iste. Namazida yine geçen seferki denemelerim gibi 1 hafta kildim sonra biraktim.
Salagim ben salak !!

Etiketler: