müthis günümüz.



Efenim su altin bulamadiklarindan para günü düzenleyen mahallenin karilari kizlari bize tesrif ettiler evet. O kadar ustune degindim simdi anlatmasam çatlayacam.
Hepsi geldiler teker teker , ama aksama dogru tabi , gorende yeme icmeye geliyorlar sanir , gerçi hakikaten de öyledi ,  aslindagünün temasi ablamin hazirladigi  oyun havasi mezdeke karisimi cdsini açarak birazcik yag yakmakti .. Ama olmadi iste. 
" hadii kizlar siz ev sahibi deilmisiniz oynayin hoppaa " arkadan sak sak sak alkis sesleriyle  ablamla piste ciktik. Yuzumde sahte bir gulumseme ablamin ayaklarini bir oyana bir buyana attirisini seyrede seyrede oynadim..Resmen bi günde yarim kilo kaybedip ustune iki kilo aldim..
Neyse aradan yarim saat geçtikten sonra bizimkilerin cani çekti tabi hepsi daldilar salonun ortasina , ortaligi parfumle karisik ter kokusu aldi.. Benmi kokuyorum acaba diye koltuk altimi koklamaya calistim ama olmadi. Neyse kesin hoplamaktan gaz kaçiran teyzelerimizde olmustur. Gunahlari boyunlarina..Ama gerçekten balkona zor attim kendimi bi an.
Ablamin pavyon karilari gibi göbegini bi o yana bi bu yana her attirisinda bizimkilerin gozlerinin içi parliyordu. " Sizi alan yasadi " tarzindaki komik ve içten elestirilerinden , Mükerrem'in sinsi bakislarindan ve grip olan nevikenin ablamin dibinden ayrilmayisindan bizimki bi haftadir geceleri uykuyu bana haram kiliyor. Allahim nolursun aç sunun burnunuda bi guzel nefes alsin diyorum ama yok. Bide öksürmeye basladi. Zaten bir ise yaramiordu , arada bi bulasik yikiyordu , onuda birakti.
Bense dipteyim sondayim depresyondayim.
Ha bide su annem tarafindan övülen kizin hasta hasta bi oyana bi buyana kosusturusuna ablamla apisip izledik. Kiz cay koyuyor , getir goturu yapior , bizde yani ev sahibi iki kiz oturmusuz almisiz elimize tabaklari tikiniyoruz mutfakta , annem " kubraaaa cayii getirrrr " tarzindaki cirpinislarina saolsun döndü yetisiyordu. Helal len kiza. Ben baskasinin evinde kilimi biile kipirdatmam. Ama bi an " otur lan artik burasi benim evim ,  cekilll surdaaan iceri sekerligi ben goturceeem pisliiiikk ben gircem iste herkesin gozune ben ben ben !!!  "diye icimden haykirmadim degil.
Herneyse velhasil bu günümüzüde atlatmis olduk :)
Bu arada tiramisumun tarifinii istediler heyheyyy verdim ama ben hic bir zaman o tarife uymadim.Elimin ayarina biterim. Herseyim göz karari :P

Etiketler: