Mim 3



Mimlenmisim , evet ben bile kendimi unutulmus dunyadan yoksun hissederken , beni mimleyen " melankolik damlalar "  tesekkürler ,büyüksün ne diyim.

1- Kendini seviyor musun ? 


 Ben kendimi seviyorum , sevmem lazim yani. Her ne kadar ara ara yaptigim sacmaliklardan sonra pismanliktan kivranirken kendimden igrensem , kafama silahi dayamak istesemde seviyorum.Iyiyim ben ya he ne dersen o olurmus ... Pozitif olalim pliz.


2- Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir ? 


Hmm bilmem. Mesela hic yapmaya firsat bulamasamda sanirim kulagimda muzik bi ormanin icinde saatlerce yurumek hosuma giderdi.Ama yine firsat buldukca yapmaktan hoslandigim yas pastalarim var. Paylasmaktan hoslanmam ama hepsini ben yerim. O kadar da ayi bi insanim evet. Baskaaa, hmmm evde bögüre bögüre yalnizken sarki soylemeyi , makyaj yapip iki dakka sonra silmeyi felan .. severim yani.


3. Hedeflerin nelerdir ?
 ihi ihi ihi , biri bana hedefmi dedi ? Hedef tahtam dolu , ama hic birini yapmadim henüz. En acil hedefim birazdan bi ask filmi acip zirlamak.Ha aksamki maç keyifli geçsin diye bi cevizli kekte yapmak lazim. :) 


4-Kendini bir cumle ile anlatabilirmisin ?
 çicek gibi tazecik kiymetli bi tanecik , anasütü gibi tertemiz :D


5-Nefret ettigin seyler nelerdir ?


Liste uzun , mesela her sabah çalan alarmdan nefret ederim , pazartesi gunlerindende , ha bide sabah okula gitmekten , aslinda gecelerdende nefret ederim , ben herseyden nefret ederim . Sinavdan kaç aldigimi soran arkadaslarimdanda , ha bide yanindayken canim cicimli olupta sonradan hal hatir sormayanlardanda , isine gelince mesaj atanlarda , surekli bi açigimi yakalamaya calisanlardanda , ha bide sabah kalktigimda saçlarimin halinden , su anda yuzumu sarmis sivilcelerdende , kisacasi herseyden nefret ederim böööö
6-Favori sarkilarin , filmlerin , kitaplarin nelerdir ?


Favori sarkim yok , ruh halime gore , elimin altinda ne varsa dinlerim. Bu Adele olur ankarali namik olur fark etmez.Film ? Bilmem geçenlerde notebook 'a bakip zirlamistim.O hosuma gitmis olabilir zira bi filmden etkilenip aglamam nadir rastlanan bir olaydir. Kitap en cok polisiye romanlari ve kisisel gelisim kitaplarini severim. Su an muhammed bozdagin ruhsal zeka kitabina baslamaya niyet ettim ins degisirim.


7- Ilham aldigin kisiler kimlerdir ?


Yok. Hic bir kimse hic bir kaynak bana ilham vermiyor. Hem ilhamada ihtiyacim yok.


8-Death note 'u sen bulsaydin ne yapardin ?.


O ne yaaaa  , genel kulturum az benim.

Etiketler: