Kulaklarimi tikamaliyim.

 [eskizz]



Bi tek ben kendimi gerizekali olarak görme hakkina sahibim.. Baskasi degil ! Valla oyarim.. Gidecegim bölümü ögrenipte ufak imalarda bulunan sahislarla dolu etrafim.Hepsini firinda kizartmak istiyorum.
Yok efendim , neymis o bolüm onlara göre degilmis , çünkü ilerisi için pek çok kapi açmiyormus bilmemne.Carpacam ben o kapiyi suratlarina görecekler.Töbü töbüüü (tövbenin sinir aninda telaffuzu ).Neyse ehehe söyle bi 10  sene sonra olacagim yerden umutluyum , baskalarinin ne dedigi evet umrumda ! ama dahada hirslandiriyo beni , sanirim bu güzel birsey.
Ha benim su meshur , icindeki herseyi uygulamaya koyuldugum kitapta , programli olun yaziyor , gün icerisinde yapilmasi gerekenleri küçük bi ajandaya yaziyorum.Yaptiklarimin ustunu cizip , kendimi kutluyorum.Daha kutlayamadim bugun kendimi :D Yazdiklarim öle duruyo.. Birazdan dersime devam edip nihayet " matematige çalis " bölümünü karayalip okunmaz hale getirecem.
Konsantrasyon sorunum var benim.Ders calisirken binbir türlü sey düsünüyorum.Ha blog kardes birde namaza basladim hadi hayirlisiyla.Geçen sefer bi hafta kilip birakmistim bu sefer uzun sürdürürüm insallah.Namaz kilarkende aklima binbir türlü sey geliyo.. Sanirim surelerin turkçelerini ögrenmem gerekiyo.Küpür küpür kiliverip cikiyorum husu musu hic bisey yok :( Kiminin suratina nur felan yagiyormus , yanina ak sakalli dede geliyormus.Bende nur istiyorum.Ak sakalli dededen korkarim simdi o gelmesin. Ama nur yagsin.
Neyse ablam bilgisayarima dokunursan gebertirim demisti.Sanirim bu son yazim.Cunku o bunu okuduktan sonra basima buyuk bi darbe yicem ve beyin kanamasindan , ruhuma el fatiha.

Etiketler: