kuçuk çapli hayal.

Derslerim orta seviyede ilerlerken , birden arkadas bana sene sonu sinavlarinda 700 puan uzerinden en az 600 puan alana 1800 euro para veriolarmis dedi..burs gibi biseymis. Oha lan benim nasil haberim olmaz diye yakinirken gittim ogretmene sordum ve emin oldum :D
Ve butun gun hayal kurdum. Tamam diyorum kübra sen napar eder alirsin o kadar puani gerizekali deilsin ya! digerlerinden eksigin ne !!?
Ama nasil hayaller kuruyorum.. Kendimi bodrumda bes yaldizli otellerdemi hayal etmiyorum , yada New york sokaklarinda felan. Oley dedim kesin gider kendime bi tatil yaparim ablamla birlikte ..


Butun incelikleriyle hayal ettikten sonra baktimki hani o puani almam nerdeyse imkansiza yakin birsey , heleki son sinavlardan aldigim notlara bakinca hönk oldum resmen.. Lan ben tarih sinavi ii geçti diyordum megerse ortalamayi bile alamamisim , ve igrenç geçen almanca sinavini basariyla tamamlamisim..
Pöööf.. Neyse bi kaç gün hayal kurmak güzeldi yinede.. Hani bu sene sonunda beni beklemeyen tatil simdiden göz kirpiyor olsada..
Herneyse bugun okulu asmanin verdigi ufak mutlulukla birlikte birazcik yazayim dedim.. Yazayim dedimde ne yazayim simdi.. öle super atraktif manyak dehset bi gün geçiremedim maalesef.
Mesela yaza is aramayaa çiktik arkadasla , kendimize uygun hic birsey bulamadik.. Tarlada kavun toplamak hariç. Arkadasa oley birlikte gideriz , toplariz paralari aliriz çatir çatir harcariz diyip heyecanlandirmis olsamda sonradan ,  " yahu ben salakmiyimda burda kavun toplucam , giderim turkiyedeki bahçeden kayisi toplarim höh " dedim ama kendi kendime tabi.Kizcagizin haberi yok , beraber kavun toplucaz zannediyor. Hayir ben simdi oruç nasil tutacam pansyonda felan kalcakmisiz.. Ayy bana domuzlu yemekler yedirirler iyyyyy..
Vazgeçtim.

Etiketler: