köse yastigi..

 İmzalık Video Gifler

Dosyalar, kagitlar , mektuplar arasinda bogusuyorum günlerdir. En nefret ettigim sey su kagit kürek isleri.. Yok uniye kayit dosyasi , burs dosyasi , tercihler , sinavlara kayitlar felan pöf geldi. Bide su yogunlugun arasinda bnm yirmiliklerin verdigi aci yok mu... resmen beynime vuruyor bazen agrisi.Cikacaksan çik beee , ne diye yoruyorsun adami ? Zaten ameliyat haziranda , o zamana kadar deli eder bu disler insani... 

Birazcik nostaljik takiliyorum blogcagizim su siralar.. Simdiden su nefret ettigim liseden ayrilcam diye içimi garip bi hissiyat bürüdü.. Sanki çok sey degisecekmis gibi konusuyorum dimi ?  Halbuki Sadece sabahlari ayni otobuse karsi taraftan binecem hepsi bu.. Ha bide artik " sehirmerkezine " tasinmis olacam teyteyy.. 
Lise biraz elit olunca , kime sorsam Paris'e , Bordeaux'ya okumaya gidiyor. Bense otobusle 10 dakkalik yere.. Biliyorum zaten , iyi bi yere gelmem için Paris'te okumama gerek yok. Okul okuldur demis atalarimiz dimi ?? Yönetici olmak ve ayni zamanda stajlar sayesinde gezip dolasma arzularim yuzunden bu okulu seçtigimi belli etmemeye çalisiyorum.. Tamam aklim fikrim gezmekte alip basimi buralardan gitmekte.. 
Neden ? Ee dönüsümün muhtesem olcagini hissettigimden.. :p
Bakmayin siz benim bu hallerime , yeni bir psikoloji kitabinin daha sonuna gelince böyle hayata umutla bakabilen biri oluveriyorum su 3 metrekarelik odamdan.. 
Bu arada ablamla asosyal, ev kedisi , köse yastigi diye dalga geçerken , su an ben o konumdayim yeni farkettim. Evet sanirim haftalardir bi magaza yuzu gormedim..
C'est la fin du monde.

Etiketler: