Hayat herseye ragmen güzel degil.

Bilmiyorum ya. Böyle içim bunaliyor gibi degilde , hani biseyleri degistirmek elimde degilmis gibi.Okudugum kitaplarda guzel dusunun pozitif olun agzinizdan cikanlara dikkat edin , her dusunceniz her hayaliniz birgun gerçeklesebilir diyor.O laflarin etkisi bende saniyelik oluyor. O an uc bes guzel sey hayal edeyim derken yine kendi karamsarligimda boguluyor buluyorum kendimi.Nuray sarayi hayatindan bahsetmis , hic bir sey sans degildir iyi dusunun vs. Tamam anacim iyi dusunelim , ruyamiza kendimizi verelimde , napayim yani ? herkes sen gibi sansli mi ? Mesela ben de isterim hani hayatimin askini ruyamda gorup ertesi gun karsilasmayi ? Kim istemez ? ama napalim olmiyi iste. Biz hayal bile edemiyoz.. Isin kotusu ne istedigimizi bilmiyoruz . Kariyer mi ask mi ?
Pöf herneyse ben böyle felsefi konulara dalmis gitmisken , dolaptan cikardigim patlicanlari karniyarik yapip firina vermek zorunda olmam gerçegi beni su an derinden yaraladi.. Pöfffffff pufffffffffff. Kesin sasi susu olcak , kesin dicek bisi bulucak annem !

Amaaaan yalan dünya iste .
Bu arada haftasonuna iki gün kalmis , geriye sadece 7 saat sinav , 2 saat mat 2 saat tarih 2 saat bio kaldi.

Etiketler: