Gerçeklerle yuzlesme.



Iste bugun hayatimdaki buyuk bi gerçekle yuzlestim , hani bazi seylere ihtimal verirsiniz ama bi yandanda " yook yoook olmaz olamaz oyle birsey " diye icinizden gecirir durursunuz. Olmadigina ikna olursunuz.
Ben olmustum , genç bi kizim .. Burnumda tikali degil , cigerlerimde saglam , sesimde ince..
Hayir o sekilde horlayan kisi ben olamam.
Icimdeki su aygiri , dag ayisi , cik git nereye gideceksen !
Ablama yaptigim hain saldiridan sonra kendisi bende resmen atom bombasi etkisi yaratan ses kaydiyla öcünü almis oldu. Evet efenim ablacagizim gripmi olmus burnunda etmi var bilmiyorum ama horlarken yakaladim ve uc metre öteden nacizane gulelim eglenelim diye horultusunu kaydettim.Ve uyaninca aile ortaminda  herkese dinlettim . Herkes dedigim annem. Hahaha hohgoho diye gülerken kendisi uykumda telefonu resmen burnumun icine sokmus ve horultumu kaydetmis.. Buyuk yeminlerinden sonra ve dün annemle yatinca onunda  bu durumu onaylamasindan dolayi horlamami sevgi  cercevesinde kabullendim.
Horlamami ogrenmemle birlikte , gelecekteki sevdicegimle gucuk gucuk uyuma hayalleride suya dustu..
Artik yanimdaki insanin uyumasini bekleyip oyle uykuya dalarim bende .. höh.
Camiss gibiyim yaaaa , pala biyikli koca gobekli remzi amca gibiyim. Elimde bi tespik ve yanagimda bir ben eksik sadece.

Etiketler: