Evrene message.

 


Ya ben artik kalbimin güm güm atmasini , organlarimin bayram etmesini , karnimdaki o ölmüs ve cürümüs kelebeklerin yeniden canlanip uyanmalarini ve tekrar midemi bulandirmalarini istiyorum. Cok mu sey istiyorum ? Bence hayir. 
Artik gece uyurken birini hayal etmeyi , her sabah kalktigimda birini düsünmeyi , düsünüldügümü bilmek istiyorum.Bu sefer gerçekten sevmek istiyorum , herseye ragmen sevmeyi devam ettirebilmek iste.. 
Söyle bakisalim mesela sürekli..


yahu bu sefer yanimda birini istiyordum , artik ondan da geçtim çok uzaklarda olupta varligini hissettirebilen biri olsada olur.. tamam yahu nefes alsin yeter.. 
O hayatini bi erkek yuzunden mahveden gerizekali kizlardan olmak istemiyorum , ola yazdim ama olmadim..Olmamaliyim saçma çunku.
Aylar oncesinde yazdiklarima bakiyorumda , çok saçma geliyo simdi. Biliyordum bigun saçma gelecegini , gerçekten sevmedigimide biliyordum. Ama tabi sonradan anliyor insan. Sabah aksam dusundugunuz birinin bi sure sonra neredeyse hic bir zaman akliniza gelmemesini ne kadar tuhaf.. Su zaman denen seyin ilaç oldugunu söylerlerdide inanmazdim , hakikaten öyleymis.. Hep merak ederdim önceden konusmak icin can atardim , simdiyse adini bile duysam poker face kalakaliyorum :)  Tepkisiz ve anlamsiz surat ifademle, çunku umursamiyor insan artik , zaten bi sure sonrada tüm umutlar tükeniyor.
Her neyse demek istedigim ben GERCEKTEN sevmek istiyorum yani karsimdakinin hakedip haketmedigini sorgulamadan deger vermek , sevebilmek.. Anneme bazen bahsediyorumda , tepkisi aynen söyle  " öyle bi sevgi varmi gerçekten ya , ben sanmiyorum.." 
Bende sanmiyorum , ama umut etmek en güzeli.
Zaten basak degilmi yükselenim , git o kafandaki mükemmeli ara dur. Otuzuna gelip hala bulamadiginda git hödügün biriyle evlen. Al sana hayat.
Sanirim bu konulardan cok fazla bahsediyorum, sanki ask olmayinca yasanmiyormus gibi. Yasaniyor .. yasaniyorda ot gibi iste.. 
Aslinda bendeki bu duygulari tetikleyen sevgili arkidesime burdan kucaak dolusu selamlar.Bugun goruseyim dedim anacim o mukemmel yuruyen iliskilerini anlata anlata bitiremedi. Sinir olmadim aslinda , kiskanmadimda , sadece özendim.Cünkü " eee senin ask mesk durumlarii nasil " vb sorular sorulunca , " ben ? Ask ? Ben ve ask ? Oha ayni cumlede geçtikk " felan diyorum kendi kendime. Bide bunu arayip ," kizzz sana mutluu bi haberim vaaar " diye cirlamistim telefonda , oda hemen tahmin etmisti sevdicegimin oldugunu , oda ayni gün bana o haberi verdi , Antonin ile olan iliskisinden bahsetti . Onunki 9 ayi doldurdu , bnmki iyi ay sürdü :D Zaten Nerde gorulmus su bahtsiz kizin mutlulugunun uzun surdugu :D Gerçi kimsenin mutlulugu uzun surmuor orasi ayri ama , belli zaten bakimsizligimdan paçozlugumdan yalniz oldugum ne diye böyle sorular sorarlar ki..Sormayin la.

Etiketler: