Dilek tablosu..

 [eskizz]


Kitabin birinde okumustum , iste isteklerinizi dileklerinizi hedeflerinizi bi kagida yazip hergun okuyabilceginiz gorebilceginiz bi yere yapistirin , hedefiniz bilincaltiniza girsin ve gerçeklessin diye. Bi heves kostur kostur magazalar dolandim aradim buldum , boyle sirin birsey paris temali , ustunede manyetik buzdolabi susleri gibi seyler var , notlari tutusturmak icin ..
Bi heves butun yapilacaklari , isteklerimi felan  yazdim tek tek kagitlara  ..
" Yureginizi goremeyenlere en guzel yanlarinizi harcatmayin , siz ki bir cok kisinin belkide en guzel hayalisiniz , degmeyenlerin hikayesi olmayin. "
" Namaz kil , dua et "
" Yaza is bul "
" Bugun coook guzel birgun , firsatlarla dolu.. Saglikliyim , enerji doluyum , cok mutluuyum hayati ve kendimi seviyorum ".
" matematik cok kolay "
" J'aurais mon bac "
" hafizami gelistircem "
" Ingilizce konusacagim "
" Cin'e gidecegim "
" Mezun olacagim "
" Sirketimi kuracagim ,  dunyaca unlu basarili bir is kadini olacagim "
" Su andan itibaren basari odakli yasamaya karar verdim , gecici basarisizliklardan sonra pes edecek biri degilim , aksine tuttugunu koparan bi kisilige sahibim "
" Ben caliskan ve hirsli bi hatunum , kafama koydugum herseyi yapabilme iradesine sahibim , güclüyüm ulan "

Simdilik bu kadar yazdim  ... Cok akilliyim ya tabi hemen yatagimin dibine yapistirdim duvara  , sabah kalkar kalkmaz okuyim diye , camisin onde gideni degilmiyim hoppa sabah gozlerimi acip bacagimi yana dogru salliyim derken sen git , butun dilek kagit manyetik sey ne varsa hepsini yere saç.. Bacak bacak degil , sokak lambasi diregi mubarek , yok daha dogrusu agaç govdesi gibi , hem boyuna hem enine masallahi var .; Neyse gozlerim yari çapakli yerden hepsini tek tek topladim , yapistirdim  tekrar duvara , " hee yatagimi duzeltiyim , elimi yuzumu yikiyim sonra hepsini okuyup gune zinde baslayim " diyerek hadiii battaniyeyi yellendirirken sen tekrar butun hepsini yere saç , nasil yellendirdiysem nerdeyse duvar sökülüodu .. Tekrar topladim baska yere yapistirdim ordanda dustu  :( simdi darmadagin hayallerim saçilmis dort bir yana , ben burda aglarim kana kana ..
La butun o solediklerim olacak bananeeeee , olmadi duvara keçeli kalemle yazarim !!

Etiketler: