Cöpe atin beni.

Su gün olayine degineyim ben yine. Evet Bir ay önce bizde olmasi gerekiyordu , haftalardir birseyler oldu hep ertelendi.. Simdi tam calismak zorunda oldugum zamana , tatilin sonuna denk geldi.. Yahu tamamda banane sefanin kizi geldiyse ? La kizinida alda gel dioruz kadina yok efendim kizi istemezmis.. Yani koca 15 kisilik grupta bir kisi gelmior diye iptal ettik ..Ha bide tekrar hazirlanmistik o zamnda kar yagmisti , hepimiz hemen hemen ayni mahallede oturuyor olmamiza ragmen , uzakta oturan 2 bilemedin 3 kisi icin yine iptal ettik herseyi.. Ben sevinmistim sahsen, butun pastalari pogacalari iki gun boyunca yemistim.Icim disim yas pasta olmustu.Ama olsun ,bosunami evi gicir gicir temizledik ? Ben seviyorum çoplukte yasamayi :D 
Simdi yine temizlemek gerekiyor tabi.. Dün annem bütün kapilari sildirdi.Butun gun kapi silmekten canim baska hic birsey yapmak istemedi , derste calisamadim.Simdide iki saatimi bir tepsi profiterol yapmak icin harcadim. Resmen aksam oldu ya. Az sonrada tiramisu yapacam. On cesit tatli yicekler anam.Sanki niye yetmiyorsa bi cesit ???


Efenim yildizgil yok on cesit yapiyorlarmista yok bilmemne.. Yahu banane yapiyorsa ? O kiz calismiyo , okumuyo etmiyo , ev kizi , evde bekliyo iste kocasi gelip onu bulsun diye. Eee heralde elini kolunu alistirmali pasta borek yapmaya.. Essek kadar olmus zaten. Ben küçügüm kücüüük ! diyorum diyorumda anlatamiorum su anneme. Resmen her seferinde yildizgille karsilastira karsilastira , bende  bi soguma belirdi , hem yildizin anasindan bacisindan hemde butun ev islerinden pastalardan.. 
ühüüüü gitmeek istiyom yaaaaa , ne zaman yalniz yasicamm benn ?? Kendi çöplügümdee ölmeek istiyorummm ..  Cok özeniyorum ben zahideye.. Onunn gibi alip basimi gidecem Istanbullara.. Tek basima yasicam.. !


Neyse ders çalisayim.


Etiketler: