Bindik bi alamete..

 [eskizz]


Efenim uzak diyarlardan su kucucuk sehrimize tarikatin birinden ( reklam olmasin adini soylemiyim :d ) hocanin biri tesrif etti , efenim amaç genç musluman hanimlari bu yola sokmak , biraz bilgilendirmek vs.
Ablam mizilamaya basladi  ( podyuma cikacagini dusunerek , kisacasi bahane uretmeye çalisarak .. ) ben ne giyceem yeaa diye diye evde dolandi durdu. Bende firsattan istifade , eheh ablam gelmezse bende gelmem diye soylenince, annem elinde 45 numara terlikle belirdi , " kalkin kiz valla gebertirim sizi , iki sohbet dinleyin , namaz felan kilarsiniz ne bicimsiniz ! " diye hirlayinca , kafama yicegim terlik darbesiyle geçirebilcegim beyin kanamasi yuzunden ablama gitmemiz gerektigini , isin gerçekten çok ciddi oldugunu soyledim.
Yanlis anlasilmasin aman diyeyim, dinsiz imansiz biri degilim cok sukur , sohbetlere katilmayida cok severim , ama simdi gitçegimiz ortamin insanlarini sevmiyoruz ablamla , nedenine birazdan deginecem.
Herneyse ciktik gittik evden , asansör fobim var benim sohbette inadina bakimsiz bi apartmanin 12. katinda..
Dualar ede ede ciktim neyse vardik eve oturduk , butun kizlar toplanmis hocayi bekliyorlar.. 
Bekledik geldi , sohbet etmeye çalistik her neyse.Kadin sorulari olan varsa cevaplayayim diyor , bizim yarmagül , su gitmek istemedigini söyleyen kiz , mizilayan hani ! soru yagmuruna tutuyor kadini.Vay anasini ablamda ne çok merakliymismis diye ic geçirirken , kadin tövbe almak isteyen var mi dedi. ( tarikata katilmak uçun ) bizimki hemen ilk sirada.. dururmu  ?.. Gitti tövbeler aldi, nurlandi cikti odadan. Bende yasitim kizlarla toplanmis ondan bundan bahsediyorum , tabagimdakileri yiyerek..

Niye burdaki kizlarin çogu okulu birakiyo ya ? Sinir oluyorum. Biz didinelim derslerimize gidelim butun hafta yorulalim , sonra haftasonlari duzenledikleri kiytirik oturup yeme icme eylemlerine katilmayinca adimiz asosyale ciksin..
"Ay kübra sen hiç cikmion vallahi.Cuma aksamlari toplanicaz , sohbetler edicez , okeymisin ? "

Degilim okey felan degilim.Sensin okey.O canimdan cok sevdigim cuma aksamimi evimden baska yerde geçirirsem deliririm.Vallahi ölürümde o cuma aksamimi kimselere yar etmem.Heleki size asla.
Hem cocuguna baska isim bulamadinmi sen ? Tuana'yi ablam koycakti , o benim yegenimin adiydi.Piss. 
Neyse bu arada pastalar borekler nefisti.
Mersi.




Etiketler: