Bac blanc.

Sinav haftasindayiz , ama öyle böyle sinav degil , hani bugun 4 saat suren bi matematik sinavim vardi , artik gerisini siz düsünün.Sorun sinavi basarmak yada basarmamak degil , sorun o dört saat boyunca ayni pozisyonda baskalarini seyretmek.Sorun dört saat sonra kicimin gangren olmasi.Sorun sinavi herkesten iki  saat önce bitirmek...
Yok neyse , bugün idare ederdi ama o felsefe yokmu , hele hele o tarih sinavi yokmuydu. Iki saatte bitirdim.Hayir hain ogretmenler cikmamizada izin vermiyorlar..Arada molalar vere vere yazmis olsamda tas catlasin iki bucuk saatte kagidim önümde , elimde piskevütler , tikina tikina zamanin geçmesini bekliyorum.Hayir o koca 70 kisinin içinde tek pisbogaz mendebur benim ! Bunlarin niye gelismedikleri ortada. Hepsinin 13 yasindan sonra buyumesi durmus.. Ee normal !
Niye yemiyörsünüzzz ? Madem yemiyörsünüz neden piskevut paketimi açarken cikardigim hisirtida hepiniz bana bakionuz ?? Rahat vermiyonuz ?? Nideeeen ?


Neyse lan. 3 gündür pek fazla calismadan isi götürdüm ama sanirim yarin calissamda calismasamda olacaklari görüyorum.Evet medyum tarafim vardir efenime söyliyeyim heheh. Fizik sinav kagidinin önünde felç geçirecem.Of puf yani bünye kaldirmior ulen.Calisasim yok iste.Kopya hazirlayasim hiç yok !

Etiketler: