asosyal ben.

Bugünkü eglenceye katilmama karari aldim. Zaten kimsede israr etmedi. Annem evden cikmadan önce ben fizik ev ödevimin önünde nerdeyse aglayacakken , " kübra evi sil süpür tamammi " diyerek bogazimi disledi." Manyak kadin  ben evde temizlik içinmi kaliyorummmmmm " diye cikisinca oda olay yerini terketti.Hemde ne terketme...
Firsattan istifade evde yalnizken , son ses muzik açip kanapeye kivrilip hayallere daldim.. Daha sonra askin nur yenginin " cek babam cek " sarkisini tam 7 kez dinledim ve 3 tane klip çektim.. Banyoyu yikarken, odami toplarken ve bulasiklari yikarken.. Bi ara playback'dan cikip sarkiya yorumumu katayimm derken aslinda sesimin ajdarinkinden farkli olmadigini anladim ve bu igrenç olaya acilen bi son verdim.Su an sabahki verdigim " saglikli beslenicem " sözünü yarim saatligine askiya alarak 6 tane piskevütü mideye indirmis bulunmaktayim.Ve neden buraya bunlari yaziyorum anlamadim.. Icimdeki sesin kalk git matematigine calis demesine aldirmamaya calisirken aklima birden bugun saatlerin ileriye alindigini ve bu gece bi saat daha az uyuyacagim aklima geldi.. 
Baydi beni su okul , takmiyim takmiyim diyorum takiyorum arkadas..
Evet bir klasik pazar gunune daha hosgeldiniz.

Etiketler: