Adim kübra. Arkadaslarim bana kübis derler. Ama hiç arkadasim yok.






Havanin guzelliginden yararlanmak için disari ciktigimda , kendimi yalniz hissedip 16 dakika sonra eve geri geldim.Cimlerin ustundeki tek tuk papatyalarin belirmesi bile beni mutlu edemedi.
Aslinda cikmadan once oley hava cok guzel muthis eglenecem deyip parkta bi bankin ustune oturdugumda susadigimi , cisimin geldigini aslinda cokta mutlu olmadigimi hissettim.
Ve ihtiyacim olan seyi buldum. Bi arkadas. Evet sadece bi arkadas.. Canim ne zaman isterse kapisina dayanabilcegim " kalk kizzz patliorumm disariii cikalimmmmm " diyebilcegim gorusmek için bi hafta oncesinden yeri ve saati kararlastirmicagim birini istiyorum. He bide kafa dengi olsun yeter.
Vallahi ilk rastladigim kisiye " meraba sana arkadasim diyebilirmiyim ? " diye soracam ha o derece patladim su ülkede.. Nedense hiç sevemedim buralari.. Türkiye ye izmir'e geri dönmek istiyorum bi an önce. Sanki herseye biraktigim yerden devam edecekmisim gibi.. Ebru gibi , aldiginin yarisini benle paylasan bi arkadasim olsun baska sey istemem ehehe.
Pöf yaa nasil yalniz hissetmiyim ? Disari cikicam evde nereye gidiyosun diye soran yok. Bu bazi is ceviren arkadaslarin isine gelebilirdi ama kurbanlik koyun gibi evden cikan bana pekte normal gelmiyor..
Ha bide gunlerini bilgisayar basinda geçiren bi ablam var. Magazaya gidelim dedi , hazirlandim o kadar banamisin demiyo.. Biraz agladiktan sonra pijamalarimi giymis yanimda bi legen yarisi yanmis patlamis misirimla film izlemeye koyulacaktim ki hanfendi hemen yanimda belirdi. Neyim varmis bilmemne.. Bende kapi disari ettim. Benle disari ciksaydi banane. Ne bicim abla pof. Benle disari cikmicaksa ne ise yariyo ?

Cok pis birine çatasim var yaaa offf su an aglamak istiyorum resmen :(((
gitmek istiyorum burdan yaaa sadece gitmek :(((

Etiketler: