Adaletin bu mu dünya ?

Ben çok sinir oluyorum. Mesela , kocasiyla bosanmanin esigine gelmisken , ask bitmisken , zört diye bi baskasina asik olanlara... en  fazla 1 ay ask acisi cekenlere... Hayatinda hiç yalniz kalmamislara sinir oluyorum. Hem yüzü güzel , hem sesi güzel insanlara ayri bi sinir oluyorum.
Su kiz cok guzel olmasa , tamam sesini kabullenecemde .. Ikisi bi arada resmen ya bu kadar olur. Where is the adalet ? Bende niye ses yok , onu geçtim niye sevimli citi piti degilimde , kazma kürek gibiyim ? 


 Dört jüri birden döndü. Kendisi yakinda pilot olacakmis birde.Hiçte 28 yasinda göstermiyor.
 Kisacasi kiskandim.

 Adaletsizligi , mehmet günsürün gelismis versyonu su beybi feys cocuga yasattilar birde.
 Videosunu bulamadim. Bulsam koymazdim zaten. Kendim seyrederdim. Niye paylasiyim ? O benim.




Ah Arnaud ah.. O jüri kiymet bilmiyo oglum. Gel sen bana , sabahlara kadar sarki söyle , ben dinlerim.
Aslinda bunu alican , odaya kapatacan , arada bi ekmek atican , ölee ölesiye seninle olacak..
Yada evinin bas kosesine sus esyasi diye koyacan.. Ceyizimdeki fiskos masasi dantel örtüyü üstüne geçircen , arada bi tozunu alcan felan.

Ama Fransada kalipta böyle cevherlerle karsilasmamak ne aci. Bize hep komsunun sümüklü oglu denk gelir , parmak arasi terligi corapla giyen , saçlarini inek  tarafindan yalanmis , kaba saba bisey.. Agaç gövdesi gibi.Kusmuk gibi.


Ha bide tam , yatagima cikmisken , laptobu koynuma almisken , çisimin gelmesine sinir oluyorum.
Sonuna kadar direnecem , damlata damlata tuvalete kosacagimi bilsemde.  Banane.

Etiketler: