yine her zamanki pazar iste...

Pazar günü berbatligindan acimasizligindan biseey kaybetmedi.. Nihayet  tatile girmisken ,pazartesi sendromu yokken , geçircegim guzel  bir pazar gunu olacagini sanarken , sende nerden ciktin regl denen basimin belasi !
" ehehe ben geldim tatilinin icine etmeye karar verdim , ohhh agri yapayimda bi guzel aci çek , yerinden kiprayama , ha yok yok bide mide bulantisi vereyimde tam olsun , ha bide kusarsan hic fena olmaz ahahahha " dedigini duyar gibiyim.. Hayir neden herseyin en kotusu beni bulur ? Yahu butun kiz arkadaslarimin arasinda , regl doneminde dunyadan kopan , intihar girisiminde  bulunan bi tek benim.Onlarin niye agrimiyo ya? beni niye kimse anlamiyo? offf, birde sag burunn deligimden akan sumukte isin cabasi.. grip , hapsuruk , mide bulantisi , karin agrisi hersey mevcut suan. Napmaliymisim ? Ben kadinligimi seviyorum , iyiki adet oldum , hep adet olayim , cok saglikliyim , karnim agrimiyo gibi seyler solemeliymisim kendime. Nasil söliyim ha nasil ? Su an kusmaya cokca yaklasmisken ..evrenle küsüsmüsken.. 

Neyse su an cok kotu oldum..

Sonra grsz blog kardes.

Etiketler: