Yildizlarin altinda ..

Kimse bana yildiz demesin. Aklima kargo nun yildizlarin altinda sarkisi geliyor. Ben böyle bi hayallere felan daliyorum.Yok ilerde evimin tavanina pimapen cam taktiralimda yildizlarin altinda hasna fisne yapalim diye.. Somut olarak bisey dusundugum yok yanlis anlasilmasin :D Ama ben yutupten bu sarkiyi bulmus ve ust uste on kez dinledikten sonra yorumlara bi göz atayim dedim. Ve oda ne .. Gülmekten yarildim resmen :D
Buraya yazayimda sonra ara ara okur gülerim :D


Sarki güzel zaten onu biliyoruz hos ben annemin yaninda dinlemeye utanirim her zaman icinde sevisme felan geçiyor diye..
Neyse yorumlarra döneyim, kimse sarkiya odaklanmamis yalniz :D

" çiçekçiye para vermedi oç "

"Bu gün ne öğrendik ? Önce sola, sonra sağa sonra tekrar sola bakıp öyle geçecez karşıya "

"Allah bilir o çarpan da kargo aracıdır :D"

"adam, ölmüş hala şarkı söylüyor... müziğe hayatını adamış hatta can bile vermiş. Bize Böyllri Lazm. "

"--KLİBİN ÖZETİ---
Kızlara çiçek almak gerekir,almazsan ölürsün.. "



Cicek alin , alin , alin , alin ...

Etiketler: