Yehuu..

Dün ablami zoran seren seneye gitmek istedigim bolumun tanitimina gitmeye ikna ettim.Her zamanki salakligimla yine su kucucuk sehir merkezinde kaybolmayi basardik.. Saga gidelim dedim , yarim saat dolandik , sola donseymisiz bes dakkada varcakmisiz aman herneyse sonunda sora sora vardik ..




Nasil bina lan bu dedim.. Ev gibi. Neyse girdik felan , ana böle hos aile ortami felan ogrenciler yiyecek icecek hazirlamislar , iceri girenlerle tek tek ilgilenip binayi gezdiriyolar..
Zaten ablam demisti kesin bize yapisir bunlar diye, hakkatende ole hemen iki tane kiz yapisti gelin gezdirelim vs diye.. Merdivenler felan böle tahtadan , iki uç amfi var iste kutuphanesi ufacik zaten 300 ogrencimi ne varmis.. Ama çok hosafima gitti , kizda nasil anlatiyor böle benim bölümden gitmis oda , matematik felan cok basit gelcek belki sadece hukuk dersinde zorlanabilirsin dedi.. Dersler rahatmis , saatleri azmis , ev ödevleride azmis , toplanip partiler veriolarmis felan.. cok eglenioz dedi. Bendee oleyyy laaan iste burayaa geliceeeem dedim.Hem böyle cool insanalr ne bilim havali felan kimse goremedim.Ama rezil oldum azcik herkes klas giyinikti ben böle paçoz gibiydim resmen yeaa. Neyse seneye duzelirim artik..
Hem iki senede toplam dort ay staj varmis , bir ay ilk sene , uc ay ikinci sene ve sonraaaaaaaa yurt disinaa cikabileceeem okumak icin..
annemgille kararlastirdik.Seneye ingiltereye gidiorum staja, sonraki senede ingiltereye , sonra bir sene çin..
Hem bu arada cinceyede devam edebilcekmisim.Oh beee dedim.Annemle bu sefer sehir kavgasina girdik , yok efendim deniz kiyisi olmasinmismis tsunami olursa olurmusum , yok deprem bolgesi olmasin , yok uzak olmasin vs bilmemne derken kararlastirdik sükür.Pekin'e gidecem , Shanghai istiodum ama neyse. Pekinde olur :p
Hanfendinin derdi , ucaga atlayip yanima gelmek , firsattan istifade etmek , gezmek icin beni kullanmak..

Neyse ama hele sukur bazi kararlar almak icimi rahatlatti , su kiytirik binanin icindeki sicaklik icimi yakti :D Hemen eylul ayi gelsin hemen hemen hemen :p

ha bu arada okucagim bölüm DUT GEA .

Etiketler: