vay arkadas.

 191. Haftanın Konuğu »»  K-éxcèptiionèl

Vay arkadas aylardir basimin etini yiyen kemiklerini siyirmaya baslayan arkadasim hele sukurki su hödük sevgilisinden ayrilabildi..Aldigi " cok salaksin " , " hakkaten malsin " elestirilerinden sonra dayanamadi.. Ben yapmadim tabi bu elestirileri , baskalari yapmis , su patavatsizlar gurubu ..
Ayrildi ayrilmasinada , cok sevdigini bildigimden yani öle görünmesinden yola cikarak , kesin bu aylarca kendine gelemez demistim.. Vay arkadas kiz sanki iki günde degisti. Bi kopma istegi , özgürlük gösterileri  , feysbuga geri dönme gibi faaliyetlerde bulundu.Hönk.. Nasil unuttun nasil nasil nasil diye ben bu sefer basinin etini yemeye basladim.Malum kendimden biliyorum, zor biraz bu isler, sevsende sevmesende zor arkadas.. Nerde o iki günde vazgeçmeler ? Unutmalar ? Kopmalar felan ?
Iste tam özendigim , sevdigim insan tipiymis megersem. Kimseyi hayatinda vazgeçilmez kilmayan..
Ne ala memleket.. Pasifmi cikti , caninimi yakti , moralinimi bozdu , biktinmi ? koy kapinin önüne.. oh ne güzel.. Amaa yoook bzde birini unutma salya sümük gözyasi üçlüsüyle gerçeklesiyo.. Olsun diyelim, geç olsunda güç olmasin. Ama hakkaten iki gün sonra " iyiki bitmis " diyen biri umarim ayrilmanin verdigi sokla birlikte kendinden geçmis bi halde sölemiyordur bunlari.

Umarim.

Yoksa sonrasi kötü olucak. Gerçi ne kötü olsun ? Yarin öbürgün baska birini bulmucak sanki ?
En fazla 2 ay veriyorum fazla degil.
Kendimede 6 ay verdim. Hani nerden estiyse bi içime dogmalar, birseyler sezmeler felan bas gösteriyo su an bende..
Kaderee inanirim olacaak olacaaak. Neee olacaaakksaa.
Kesin bu yaz, muhtemelen garson olarak calisacagim kafede iyi vakit geçirecem ( hic calismamis biri olaraktan kendimi motive ediyorum ).
Aslinda annemin israrlarina ragmen ( yok bizde teklif var israr yoktur ) burda kalmayi tercih ediyo olmak ne bilim iste mutlu oldum la. Fransa iidir yea ramazanda.Burdada cami var. Ablami sürüklerim gideriz iste her aksam..
Cok buyuk bi sorun var aslinda .. Burda günes batmio la. Gece 11 de aksam oluyo. Iste o günler geldiginde herseyi birakip uçak biletimi alip trye kaçarmiyim bilemicem..

Umarim kaçmam.

Umarim yarinki sinavlar ii geçer. ( calismayinca nasi geçecekse )

Himmm him uyusam iyi olcak.
( kendime not :  artik saçma sapan seyler için gün  saymayi birak .. hani bu sayi bugün 27 ise yarin 106 olur yani .. öle uzar gider sonra aylar yillara dönüsür kizim demedi deme. )

Gud nayt evribadi

Etiketler: