üsenmedim kalktim sana kek yaptim.

Bazen diyorumki beni alan yasadi.Yemek yapmaya usenmeyen ve her zaman degisik tarifleri denemeyi seven biriyim.Tamam tatli krizimden dolayi, daha fazla bekleyemeyip keki tam pismeden firindan almis , ustune doktugum kakaolu sosun icine seker katmayi unutmus olsamda bence nefis oldu..Tamam olmadi.Kimse yemedi..
Pastaya borege dayanamayan ablam bile tadina bakmadi.Iste bana en cok koyan bu oldu.Annem  bosa gitmesin diye iki dilim aldi , ben siyah cikolatanin acisina dayanamayip bi dilim yedim.. Aslinda guzel olsaydi abime santaj yapip para koparmayi dusunuyordum ya neyse.O bari yesin..
Benim para koparma hayalleri baska bahara kaldi artik cunku bugun gerçekten ortam musaitti ben musaittim.. Haftaya sancilar icinde okula gidecem biliyorum..Ders çalismicam onuda biliyorum.Mesela simdiden baslayabilirim calismaya ama yok.Olmiyi.
Ben her sabah kalktigimda ders çalismam gerektigini soyluyorum kendime ama olmuyor.
Bir zamanlar " unut gari kizim elini sallasan ellisi iyyy ne salaksin gune onu dusunerek uyaniosun su anda igrendim senden vallaaaa " diyerek yatakta gozlerimi açtigimi bilirim.
Yani biseyi usteleyince olmuyo.
Yaklasan sinavlar ve henuz veremedigim kararlar yuzunden bir zamanlar unutmam icin kendime sozler verdigim insani bile nadiren hatirlar oldum.
Bunlari okuyanda okulu cok ciddiye aliyorum sanir.Aslinda bu kendi kendime yarattigim bi stres.Yani çalissam icim rahat olucak ama çalismiyorum.Ee madem çalismiyosun niye stres yapiyosun ? Peki onemsiyosan niye çalismiyosun ? Kisacasi ben niye boyleyim ? Peki harita analizim nerde ? Cantami kim hazirlicak ? Susadim su getirin. Dislerimi firçalamadan niye yattim ?
Yattim demisken , butun gün harbiden yattim yani bu kadar olur. Saat birden aksam altiya kadar.Ha sende birçok insan gibi isin yokken al eline kitabi , yap bir fincan kahveni seril pencerenin onune disarda lapa lapa kar yagarken .. ne biçim kizsin.Zaten iyice insanliktan ciktim canim ben.. Yatarken ne giyiyosam okula onla gidiyorum.Sacimi dahi taramiyorum.Magaza yuzu gormedim  bir aydir.. Makyaj ? vazgeçilmez olan eyeliner 'im ? .. Coktan vazgeçtim demekki neymis vazgeçilmez demicekmisim..
Of bu arada kimligimi kaybettim.Zaten fransiz vatandasi degilim , resmen ne oy atabiliyorum ne bazi olaylara mudahele edebiliyorum.. Bide ustune ustluk kimligimi kaybedince birden bende bi pasiflesme bir kabuguma cekilme oldu .. Ne alakaysa.. Sahi benim bu kimligim nerde lan ? Pasaportum yapilcak , türkiyeye gidemicem yoksa be amaan üf neyse kesin konusmuyimda benim pek bu sene gidesim yok kardes. Napcam simdi orda oruçta sicagin altinda.. Arkadasimda yok.Ablam gitmicek sanirim.O gitmezse hayatta gitmem.. Yaa tamamda babami ozledim ama ben. Neyse benim acilen is bulmam lazim , sonra kurban bayramina giderim diye sey ettim.. Of :( her sene bide turkiyeye git gel sorunu yasiyoruz cunku biz ailecek hareket edemiyoruz.Annem mayista ablm agustosta abim temmuzun basinda gitmek istiyo bense temmuzun 15nde gitmek istiyorum yani anlicaginiz , KALDIM resmen KALDIM oh zaten kimligimde kayip..ölsem kalsam nolcak bana kimbilir.

Bu arada konumdan sapmisim , hii evet beni alan yasadi ya banane banane.Bakmayin siz simdi acemilik zamanlarim.Ben o kekin icine bi tutam sevgi , iki kasikta ask koysaydim boylemi olurdu? Ha bide sans öpücügümü alip ise koyulsaydim neler olucakti kimbilir..Neyse hep ilerdeki kocam yuzunden .Nerdesin lan bok herif ? Kimin ask acisiyla yanip tutusuon yada su an kime mesajlar ation.Adami hasta etme . Benim olcaksin ayagini denk al . Ha mimar degilsende mimar ol. Kirli sakalin yoksa , birakta oyle cik karsima.Hah söyle ohoooo .. Asirlardir seni bekliyorum dermisim.Yok ya cik simdi karsima sonra evleniriz sorun degil..Bes on sene sevgili takilip sonra dunya evine giren bisuru insan var dimi ?
taam lan kimse bes on sene sevgili duramiyo biliozda biz ilk oluruz iste fenami ? Bence degil.

Bence bende dunya evine girmeyilim cunku su an baska bi evdeyim , sahi ben copluktemiyim ? Niye evlenenler dunya evine giriyo ki biz uzaydami yasioz . Höh. Evlenmeyin kimse evlenmesin. Ben evleneyim sonra siz evlenin tamammi..

Bu arada yarin sinif fotografi cekinioz , cocuk gibi. Fotografimizin konusuda : sicak/soguk. Ben bi tisort giyip kafamaada gozlugu geçirdimmiydi tamamdir. Kimisi kayak kiyafetlerini getircek..Cok abartiolar yahu.

Etiketler: