Tatil-

Bu tatilde gezip tozanlarda nefret ediyorum , hayir bide sorup duruyorlar , " tatildee burdamiisin ??? " diye.
Yok canim bi uzaya cikip geleyim ben 10 günde..
HERALDE BURDAYIM LAN NERE GIDEYIM HÖDÜKK !
Ha bide kendilerine sormami bekliyorlar. Bende gicikligina sen nereyee gidiosunnnn diye sormuorum bile.
Bazilarida ben sormadan cevapliyo.. " hee biz alplere gidiozzz kaymaya " oteki " biz londraya gidioz " oteki " ya ben hic deilse parise gidicem akrabamin yanina " hatta su uvey babasi is adami olan cocuk gene filipinlere gitcekmis. Bok var filipinlerde. Dur iste surda ne güzel sakin sakin.Hava buz gibi yagmurlu.. Napacan günesi ? Denizi ? ha ?
Millet denize gitsin oraya buraya gitsin insan yuzu gorsun bende burda evde sirtimda battaniye butun gun karin agrisi cekiyim bide yanimda pecete kutusu burnumu silerken bloga bisiler yaziyim. Heyt be hayata bak.Bigün su hallerimin acisini cok pis cikartacam ha.
Ha bide  hapsuramamaktan nefret ediyorum , sanirsin bir iki dakka boyunca yüz felci geçiriyorum.. Aha yine oldu iste hapsuramadim ! Su burnumuda koparip aticam bigün zaten höh..

Etiketler: