Soguk savas.

Insanlarin ne dusunduklerini artik kestiremiyorum.. Bir öyleler bir böyleler .. Anlamadim .
Degisenlerden nefret ediyorum, yuzume gulup ardimdan konusanlardan nefret ediyorum, sadece kendini dusunenlerden nefret ediyorum yada sadece cikarlari olduklari icin yanimda duranlardanda kisacasi sanirim ben burdan nefret ediyorum..
Annemide babamida alicam 5 sene sonra , evet sadece bes sene sonra  , onlarla yasamaya baslicam artik , bodrumdaki hayal ettigimiz yazligimizda , olsun biz kislik olarakta kullaniriz sorun degil.Cok güzel yasariz yaa.. Her zaman abimle ablamin evlenip gittigini evdeki tek cocuk ben oldgumu annemle ve babamla ömrüm boyunca mutlu yasadigimi hayal ederdim kucukken.Halada öle hayal ediyorum.Sanirim ben sadece onlari seviyorum..
Neyse artik kimseyi anlamak icin kafami yormucam.. kendimide yormucam degmez biliyorum elime geçen bi yigin can sikintisi baska birsey degil.
Ha yarin bana gircek olan 4 saatlik tarih sinavida canimi acitmiyo degil hani..Depresifim depresif.. Hani bi hafta önce calismaya baslicaktim ? ( hic bir zaman tutamadigim ama surekli kendime verdigim söz ) .Süperzekamisin kizim sen ? 20 sayfalik dersi bi kaç saatte nasil ogrenecen ? Borumu bu ?
Off of hayir canimi sikanda 4 saat boyunca ne yapacagim.. Patlarim sikintidan valla.
Ha yarinda evde degilim.. Arkadasta kalicam , annem izin vermiyodu ama ikna ettim..Yengem gençliginde annesigile arkadasinda kalacagini soleyip diskoya ciktigini bir guzel anlatmis.EE aferim ona..Simdi benimki bnde ayni seyleri yapacam diye ürküyor.O kadar salakmiyim canim.Zaten kucuk bi sehirde oturuyoruz iki bilemedin uc tane disko var , ordada allah muhafaza amcamlari kuzenleri felan görürümde hos olmaz yani.Gitmem anlatamadim..
Ama kucuk bi ayrintiyi anneme solemeyi unuttum.Hiii bizim siniftan bi oglanda gelecek arkadasa , ders felan caliscaz canim valla bak napalim 3 kiz bi oglan ? :D söleseydim kabul etmezdi benim icim rahat ama onunki rhat olmazdi.. Burda yalan solemis olmuyorum sadece icinin rahat olmasini istiyorum yani hersey benim güzel annem icin <3 
Neyse lan dus alayim yatmadanda simdi pis pis gitmeyim kizin evine kinarlar felan.. :D
Herseye ragmen yarin hepimize girecek olan tarih sinavindan sonra kucuk capli eglencemiz güzel olucak güüzeeel :)


Etiketler: