Paramparça..

Dilimin ucunda gene yara cikmis , höh , yine neye stres yaptiysam.Yahu agzimin icinde yara cikinca surekli bi oraya odaklanma olusuyo bende.Surekli dilimi disime surtuorum ve canimi acitiyorum.. Mazosistmiyim lan ben ? Voleybol oynarken yere cakildim topu tutucam diye.Iki dizimde mosmor.Topu tutmus olsaydim yanmazdim ama tutamayip ustune ustluk dizleri morartinca canim acidi benimde.. Neyse gecen cumadan beri elim dizlerimde sürekli.Etimin ustune elimi bastiriyorum resmen canim acisin diye.Ha bide tirnaklarimi yiyeyim derken , kiyida kösede et deri ne bulursam tirnakla birlikte yere kavusuyo.. Butun parmaklarim yara icinde , tirnaklarim girintili cikintili , ha bide ayakkabi vurmus ayagima , iki tirnagim mosmor .. Burnumun etrafi peceteye sumugumu silmekten kipkirmizi hatta soyulmaya bile basladi ..Kafamin icinde sivilce cikti..

Anlicagin asiri seksiyim , insanlar kalpten gitmesinler diye eve kapadim kendimi..
Temizlik bulasik ..
Sabahin sultani seda sayan , oglenin sultani bana hersey yakisir  .. Ondan sonra fatih urek ..
Hayat bu bebis..
Ha su bana hersey yakisir zimpirtisina bende katilacam birgun .. Yahu bunlar nasi insanda 3 saattemi 4 saattemi tam hatirlamiyorum , yetisemiyolar ya. La alt tarafi bi elbise alacan , bide ayakkabi canta taki.Tamam. Ne bu stres. Kesin elbise almadan ayakkabi magazasina dalan iki uc tane gerizekaliya rastliyorum her hafta.Yeter la yeter.Bugun baktim yine sinir oldum.Kadinin biri ne guzel giyinmis suslenmis puslenmis herseyi yakistirmis, kizin biri ( 3 puan vermek zorunda ya hani , yarismayi kendi kazanabilmesi icin ) " elbiseden 5 puan kiriyorum , hmmm euhhh ( dusunuyo tabi baska neyden puan kirdigini bilmiyo ) sacindan 1 puan , makyajindan 1 puan "
Nedeeen ? " cunku beyenmedim ". Cok güzel aciklama yaptin kizim bravaaaaa sanaaa .Ha bide " konsepte uygun degil " diyo birisi , ha bu hafta konseptte latin gecesi diye birsey.Sanki kiz brezilyadaki karnavaldan yeni dönmüs sambaci. La ne bilion sen latinide dansida , heytt , yok efendim ayakkabi uygun degilmis. La yürü git..

Eheuheu eglence programi izlerken sinirlenip tum tirnaklarini yiyen tek kisi benimdir heralde :D