oley berbat bi pazar beni bekliyor.

Neyse umudumu kesmiyorum , yarin kar yagicak ve bize gelecek olan kokoslarin yarisi gelemicek..
Gün bizdeeeee yeaaaa :(( Offf napcam ben ha ? Yarin sabahin korunde kalkilcak butun ev supurulcek silincek felan fistan..
Annemde bi haftadir basimin etini yedi ,  tuzlu pasta yapsammi yas pasta yapsammi diye diye.Yaaa diyorummm yap 3 cesit , bi patates salatasi bi pogaca bi tatli tamam.Yok hanfendi gorucuye cikiyor mubarek illa 10 cesit yapacak..Yaa tabaktaa yer kalmicaaak nasi sigdircan diorum banamisin demiyor.. Yas pasta yapmis dilimler koca koca, insan onlari kiprit kutusu buyuklugunde keserde koyar yani.. Sorun olmazdi kalirsa biz yerdik sonra ..
Bide ayriyetten birilerini davet etmek istiyor..
Müküss gelsinmiiii ? diye bize soruyor .

Bensee HAYIRRRR diye bagiriorum.Bi kere o kadin geldimiydi gitmio ya tamam kendi emekli felan olabilirde bizim okulumuz var yaaaa , tamam o olsada olmasada on ikiden sonra yaticam ama ben belki butun misafirler evi terkettikten sonra televizyonun karsisinda sizip kalmak istiyorum..Olamazmi ?


Sanirim ben buutun gunumu kanepede yamisarak gecirmek istiyorum.. Herkesin cenesini dinlemek istemiyorum, yarin pogaca yapmak istemiyorum.. Odamiz daginik kalsin istiyorum , pijamayla dolasmak istiyorum , gulmek istemiyorum , somurtmak istiyorum..
Neden ? Nedenmi cunku yarin PAZAR beee . ne demek bu ? Ertesi gün pazartesi yaniii ! :/
Biktim. Hakkaten ama yeter..
Her sinavda kopya ceker oldum zaten , nerde o ineksi hallerim benim yea..
Ineklesmem lazim artik.. Artik bende byuk adam olma yolunda onemli adimlar atacagim.. Herneyse.
Simdi yarin çooohh bayici sorulara cevap vermek zorunda kalicam..

                                                              - eee kübra dersler nasil ?

 


- eee siz ne zaman dugun yapcaniz ?

 


                                                          - Pastayi kim yapti ?
                                                          - Kubra cay koy.
                                                          - Kubra kalk hadi oyna.
                                                          - oyna
                                                          - oyna
                                                          -git intihar et.

Derslerimmi ? Cok cok iyi artik kopya cekme konusunda profesyonellestim.
Dügünmü ne zaman ? Sen sormayi biraktigin zaman biz dugun yapmayi dusunuyoruz.
Pastayida ben yaptim, tabaginin hepsi biticek bak ona göre adami hasta etme.
Oynamicam ayagim burkuldu benim.
Git basimdan.
Odamdan cikmicam iste bananeeeeeeeeeeee.

Etiketler: