Niye kimse benle ilgilenmiyo lan.


Birinin herseyi olmak istiyorum ya. Bensiz duramasin, her dakka beni dusunsun.. ne yapiyorum ne ediyorum merak etsin , disarda kar yagsin o usuyecegim diye endiselensin.. Bi gün aniden yok olcakmisin gibi , her anini benimle birlikte dolu dolu geçirsin.Bensiz yasayamicagini soyleyip dursun.. Beni herkesle tanistirsin herkese beni anlatsin , surekli hediyeler alsin surprizler yapsin , odun olmasin hödük olmasin..
Beni biktirasiya kadar ilgiye bogsun.. beni yuceltsin hic bir zaman asagilamasin , cok asik olsun ve her zaman belli etsin .. Ha bide bana guvenmesin ya , guvenmeyin bana , GUVENMEEEE ..Asiri kiskanç olsunn, baskasinin olcakmisim gibi , hayatimi didiklesin dursun hatta bunla yetinmesin butun cevremdekilerin hayatlarinida didiklesin, hakkimda herseyi ogrensin , sabah okula gotursun aksam okuldan alsin , kimseyle gorusturmesin , odaya kitlesin arada bi yemek versin .. Neyse psikopata bagladim yine..
Cok sey istiyorum anladim..
Ama kimse mi çabalamaz benim icin ya ? Lan o kadarmi degersizim ki acaba diye soruyorum kendime, hic bir fedakarliga degmiormusum gibi..
öf ya sustum tamam.

Etiketler: