Ne pas savoir..

Ne yapacagini  bilememek , herkes tarafindan etkilenmek .. Iste bu benim.
Onumde bir ay kalmis ve arkadaslarimin yuzde 90 i tip fakultesine gidecekler.. Gitmeyi dusundugum bolumun kiytirik oldugunu biliyordumda bu kadar da yuzume vurulmazki canim , insanin bilinc altiyla oynuyorlar resmen hepsi karsima geçmis kodlama yapiyorlar. Is bulmazmisim .. Niye bulmiyim ha niye ?.. Bi tarafim bulursun bulursun diyo diger yanim bulamazsan boku yedin diyor.Bide hayallere kapildim tabi bi 10 sene sonrasini dusunup.. Herkes doktor olmus kabinesini acmisken ben evde 3 tane bebe avutuyorum..Ee cocuk parasi icin , malum 2 cocuk pek avantajli degil su memlekette yapacaksan en az 3 tane yapacan.Of saçmaliyorum ya.. Neden herkesi dinliyorum ki neden ?? Böyle oldugum icin bazen kendimden nefret ediyorum.. Herseyden hemen bikiyorum ..
Her zaman Baskalarini dinlemekten kalbimden cikan sesleri duyamiyorum.Iste bu yuzden keske bana yön verecek biri olsa diyorum.. Yapilcak onca arastirma var vs hic bisey yapmadim hic kimseye sormadim .. öle körü körüne gidiyorum.. Bazende keske biri bana " herseyi birakta dogutan batidan kopta gel yanima " dese diyorum.. Ama gidermiyim ? Gitmem. O cesaret bende ne gezer. Pisman olurum mazallah. Iste sirf pisman olucam diye hayattaki butun deliliklerden kaçicam biliyorum. Bazende kübra cok kafana takiyosun ölümlü dünya nasilsa diyorum.. Sonra hepsi geçiyo ve uykum geliyo..
Neyse ben zaten miniminnacik bi ara vericem demistim dimi daha bu sabah ? cok guzel bi ara oldu masallah anca bes alti saat..
Zaten kafam dumanli oldugunda yazmiyormuyum ben ? Sahi niye yaziyorsam tüm bunlari.. Ilerde okudugumda oha lan amma karamsar sacma sapan bi kisilikmisim dicem... ölürsem arkamdan depresyonluydu dicekler..
Bu arada öküzmü öküz odunmu odun kisilikler hoslaniyormusum ( haritam sölüyor ben degil ) , siddet egilimi gosteren ofkeli mendeburlardan uzak durcakmisim.. Ayriyetten bende hic romantik degilmisim.. Ve en önemlisi kasli erkeklere zaafim varmis.. Baklavalari severim evet , cevizliyse eger..

Etiketler: