Mimm yine yeni yeniden

Sevgili Pink Umbrelladan  :))

1. Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası?

Valla yok ama insanlarin cok fazla ugramadigi bi yere gitmek isterdim :) Bi Cin turu yapasim var acikcasi , Amerikayida görmezsem gözüm arkada giderim valla.. ( acikcasi ucak yolcugulundan birazcik tirsiyorum , ucak düsse okyanusun ortasina çakilcagim gerçegi beni korkutuyo .. )


2. Kış mı? Yaz mı?
Yaz yaz yaz yaz yazzzz  :D ( kisi surekli nezle olarak geçirdigimden böyle aslinda güzel mevsim sayilir ..)

3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın?
Noo noo noo , boyatmadim cunku sacimin rengi deisiyor , kizila kaçik kahverengi gibi birsey simdi boyarsam rengi mora felan donusur mazallah , korkuyorum iste yeaa ..

4. Blog'umda en çok ne tarz konular görmek isterdin? 
gayet akici oldugunu dusunuyorum, sorun yok memnunuz =)

5. Yaptığın en çılgınca şey neydi?
Hiçç , kucukken damdan kendimi asagiya atip intihar girisiminde bulunmustum , ölmeyince vazgectim zaten ..

6. En sevdiğin tatlı nedir?
Tiramisuuuuu :p

7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi? 
Tirnaklarini yiyen ve yemeye devam edicek bi kisi olaraktan hic oje kullanamadim :( zaten sevmiyorumda ..

8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?
 Korkarim biraz ama ilerde kesinlikle bi kopegim olucak :))

9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?
Yok yani varda oda ablamin abone olduklari .. Ole goz gezdiriyorum iste , Closer bide Elle.

10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden? 
Izmirr :) tasi topragi baskadir :)  tamam sadece Izmirde oturdum ama olsun severim ben ilerdede oraya tasinacam zaten :p


11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir? 
iyi ozellik hmmm ..  hmm .. sey ya aciksozluymusum, yalakalik yagcilik yapmamam..komik olmam .. genelde gulumsemem .. baska yok ya :( ha bide bazen caliskan olabiliyorum haaa unuttum bide pasta borek konusunda becerikliyimdir ( tiramisu konusunda helee :p ) 
Kötü : karamsar , pimpirikli , endiseli , panik , sabirsiz , affedemeyen , insanlarin hatalarini yuzlerine vurmam , pek fazla tatli dilli olmamam ohoo daha var ya siz bilmeyin bosverin :D

Etiketler: