mim -

Mimlenmisim mimlenmisim hemde pink Umbrella tarafindan cok tisikkur ettim canim :)
Ben anlamadim ama sanirim sorulara cevap vermek gerekiyor.Aslinda Mim deyince benim botlarimi aldigim magaza aklima geldi ya neyse :D

1. Sence çok anlamlı bir söz?
" Gerçek sevgi, iyilik gördüğünde artmayan, kötülük gördüğünde eksilmeyendir. " kendi kendime biçok soru sormama neden olan bi söz.Gerçekten sevdigim kim var ki ?

2. Makyajında olmazsa olmazın?

Göz kalemi derdim ama eyeliner hastasi oldum su siralar :)


3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
  Yoooook dermisim.Ben iyi bi uyku cektigim zaman kendimi güzel hissediyorum.Yani sadece haftasonlari iyiyim :D baska denemedigim sey yok , kil maskeleri , buhar banyolari oho..Hic biride ise yaramaz.


4. En sevdiğin içecek?

Bu soruya " su "diye cevap vermek isterdim ama asitli iceceklere zaafim var heleki kolaya..


5. Nefret ettiğin bir şey?

yuzume gulup ardimdan konusulmasi..Aciksozlu insanlari her zaman takdir etmisimdir cunkï

 6. En çok sevindiğin iltifat?

O kadarr dogal ve ictesinkiii , kalbinin guzelligi yuzune vurmus.. denmesi hosuma gider:p
Ha sonra " vayyy tas gibi hatun suna bak , mankenlereee tas cikarir  " denmeside hosuma giderdi hani :D

7.Favori kitabın?
Valla favori kitabim yok , zaten kitap okuma aliskanligi edinememis biriyim.Neyseki su siralar kisisel gelisim takiliyorum ;) hosumada gitmiyor degil..

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?

Demeet AKALIN; hIcte sevmem kendilerini :D mimiklerimiz gozlerimiz bide agzimiz ayniymis höh yani.

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
kahvalti yaparken icilen siyah çay.Annemin kucukken , cocuklar icmez diye diye beni soyutlastirdigi ama tum turk milletinin tiryakisi oldugu tek sey..


10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

Yok vala su siralar hic birsey takip edemiyorum .. Hem evdekiler yeter ya.Ben bisey bitmeden yenisini almayi sevmem :D evdekilerle bi on sene idare ederim sanirim :D

Etiketler: