à jamais refaire.

Su an kendimi sögüt dalinda sinek tarafindan kapilmis manda yavrusu gibi hissediyorum , anlicaginiz neye ugradigimi sasirdim.. Hani hevesinizde kursaginizda kalir ya , ha basima gelmesinden en cok korktugum sey onuda ifade etmisim neredeyse öyle bi durumda gibiyim.. üzülsemmi sevinsemmi bilemicem.
Bi heves gidersin ferhat gibi daglari delmek istersin ( yanilmiyorsam dagi delen oydu dimi ) hani o kapasite vardir, o enerji vardir ya. Sonra karsindaki yapsan  nolur yapmasan nolur gibisinden bisiler söler ya, iste o an kakalak gibi kalion len.. ardindan yapman gereken icindeki kivilcima sadece koca bi kova su dökmek onuda su an anlamis bulunmaktayim..
Tamamda ugrasmadan elde ettigim birsey icin ben sevinememki .. Sevinilirmi ki ? Alin teriyle kazandigin parayla piyangodan cikan para aynimidir ? Neyse bu yanlis bi örnek oldu sanirim sahsen her iki durumdada parayi çatir çatir harcarim.. Ya anlayin iste ne demek istedigimi, yani su dunyada bisiler kazanmak istiyosan heleki cok cok ii seyler biraz ugrasmak gerekiyor bunu belirteyim dedim..  Bi agacin tepesindeki en tatli en güzel en manyak meyveyi istiyorsan merdiven alacan dusme riskini alarak o meyvecigin yeni sahibi sen olacan.. Yok efendim ben ugrasamam diyorsan alt dallardaki gunes yuzu gormemis meyvelerle yetinirsin , ha kaderciysen nasipciysen , Allah bana uzun kol bacak vermediki gidip o meyveyi alayim der , elinin utasabildigi yerlerden idare edersin , yani sadece Allahin sana sundugu bu zannederek.. 
Ha bazende is isten geçer onuda belirteyim , sen risk almayi goze alirsin o meyve icin ama merdiven bulamazsin , yani anlicaginiz firsatlar her zaman ayagimiza gelmiyor bunuda goz onunde bulundurmali..
O yuzden elini cabuk tutmali bazen insan.. Hah iste bende aynen böyle dusunmustum , yehuuu elimi cabuk tutayim kaçmasin alevler sonmesin hersey yerle bir olmasin diye..
Sonrada bole dut yemis bulbul gibi kaldim..
Hay aklimi seveyim.. Bazen bütün nöronlarimi yerle bir etmek istiyorum hic birsey dusunmemek icin..
Daha dogrusu dusunduklerimi hayata geçirmemek icin..
Nasipci kaderci olmucak bi kere insan , ne istedigini bilicek ve elinden geleni ardina koymucak elde etmek icin ,, yok anam yok millet hazirci valla , ayagina gidersen olur gitmezsende olmaz dunyanin sonu degil ya ? Iste dusunce bu, bendeki dusuncede yok yaaa istedigimi elde ederim dunyayi tersine cevirip düzlerim istedigimi yanima getiririm . Yani öyleydi simdiye dek.. Bekleme umut vs hersey bi yere kadar , biliyorum evrenin kurali bu ne zaman biseyin pesinde kosmaktan vazgeçirsin iste onu tam karsinda bulursun.. 
Bendekide huy , biseyi elde etmeden istemekten vazgeçmiyorum cunku kaderci degilim , benim icin hersey Allah ne verdiyse degil , isterim ugrasirim didinirim sonra Allah halimi görür yardim eder..
Yani böyle oluyordu hep.. smdi karsi karsiya kaldigim durumlarda ulan bisileri zorlamak saçmalikmi diyorum kendi kendime, bendemi elimin altindakilerle yetinsem ki acaba ? Degmez deyip hic kimse icin ugrasmiyim en iyisi.. Zaten babalar her zaman haklidir , su dunyada sevdiginin ardindan yola koyulmucan valla yok baktin biri seni seviyo istiyo e samimide verecen bir sans keyfine bakacan.. 
Bu arada sans vermeyerek beni sevebilecek potansiyeldeki kaçirdigim insanlardan af diliyorum.Artik onumuzdeki maçlara bakariz bizde..
Bazen insanlar bana kendimi cok salak hissettiriyor , tek basima koca sahada top kosturuyomusum gibi , bazen maçi kazandigimi dusunerek seviniyordum ama yeni yeni hissediyorum tek basima oldugumu , yendigim kimsenin olmadigini..
En kötüsüde bendeki su heves gittikten sonra kim gelmis ne demis ne istemis umrumdami olucak sanki..
neyse lan sanirim nuray sayariyi dinlemem gerekiodu kadin ustune basa basa oglaklar duygulariyla hareket etmesinler demisti.;
Fuck yeah.


Etiketler: