Iyiyim.

Ne yaparsam yapayim hep pismanlik duygusu vardi  bende , aslinda baskalarini suçlayarak kendi kendimi kandirdim hep , biliyorum mutsuzsam uzuluyorsam hepsi benim yuzundenmis .. Artik daha iyiyim sanki son gunlerde , mesela ust uste sinavlara giriyorum ama takmiyorum daha dogrusu calismayinca tabi ne takacam , hepsi kötü geçiyo :D ama olsun ne bileyim , kararsizligimin icinde kaybolmusken sanki biri gelipte dunyaya olan bakis acimi deistirmis gibi hissediyorum .. Evett ben yeni kübra artik yavas yavas hedefleri olusmaya, kendini anlamaya baslayan kiz, dunyaya daha umutlu bakabilen ve halinden hele sukur gayet memnun , artik sadece kendi yolunu cizmekle mesgul , baskalarina karismayacak ve baskalarinin ona karismasina izin vermeyecek olan.. 
Simdi diyorumda , ulen kubra ne dingilmissin sende bosu bosuna hayatini karartmissin , aslinda isteyince nede basitmis herseyi geride birakmak ve önüne bakarak ilerlemek .. Hep geçmise takilip kalinca, onume cikan her engelde tokezleyip yerde buldum kendimi ..
Simdiyse hedef belli , bos isler pesinde kosmucam..Simdiye kadar yaptiklarimin , dusunduklerimin hepsi birer zaman kaybiymis , oturup ne yapmam gerektigini dusunmek yerine surekli ayni seyleri farkli anlamlar katarak dusunen tek salak benimdir heralde.. Aman iste hedef belli , aslinda moralimi yerine getirmemin tek yolu ufak bir arastirmadan geçiyormus.. 2 sene sonra kendimi ingiltere yada cesaretimi toplarsam Amerikada bulacagim sanirim , Fransada olmucam orasi kesin.. Banane yeaa , yeter fransizca ogrendim artik baska dile geçelim , english seviyesini yukseltelim dimi ama :) Bu arada Emir'in de iki sene sonra Ingiltereye gidecek olmasi ben bir tesaduf olarak yorumlamiyorum , tamam tesaduf olsun.. Ask tesadufleri sever demisler hey heyyy
  Ama sorun baska simdi ,Gözden uzak gönülden irak demisler , mesafeler her zaman bazi seyleri yitirir .. Babam mesela , eet cok seviyorum babam çunku. Bisey diyemem yanlisiyle dogrusuya kabulleniyorum ama arayamiyorum , senede  bi defa gorunce bazi seyler rayina oturmuyo iste.. Telefonumda kontur de var. Arasana kubra diyorum kendi kendime ama elim varmiyo ( zaten telefon fobim var üüÜf ! ) cunku konusmalar surse surse 5 bilemedin 10 dakka suruyo , ne o beni anlayabilir ne ben onu .. Hem ne anlatabilirimki ? Icimdeki yasadigim salakca seyler  kilometrelerce otede yalniz basina yasayan bi adamin canini sikmaktan baska bi ise yaramaz.. Ama oda aramiyor .. Evet seviyo eminim ama yok iste. Konusacak birsey yok.. Cok yakin oldugum insanlardan kopmak koyuyo bana acikcasi , gerçi ne bekliyorsam , canim dostum arkadasim dedigim insanla ayni sehirde olmamiza ragmen farkli okullardayiz diye resmen koptuk.Sokakta gorsem anca selam veririm o kadar..
Bende suç yokmu ? var cok ihmalkarim zirt pirt arayan biri degilimdir ama halimin hatrimin sorulmasindan hoslanmicak kadar hödüklesmedim tabi :) 
Bu arada bnde bu yazma istegi hep ters zamanlara denk geliyo , yarin sabah 4 saat bi sinav var .. Sadece bu aksam calistim .. Pismanmiyim..? Hayir. 
O zaman sorun yok yazmaya devam.. Ama günlerdir uykusuz oldugum icin ve bu haftasonu yapilacak onca sey oldugundan sanirim gulyabani gibi ortalikta dolasmaya devam edecem..
Ha bundan sonra beni sinir edecek kisilerdende uzak duracagim , hani su dunyaya baska turlu bakanlardan , hani bilip bilmeden konusup beni elestirip sinir edenlerden , hani su gerizekalilardan ! oh be .
Insani bir tek gerçekler acitirmis bunu bi kez daha kanitlayan sahisa tesekkurler bu arada.. Kendini bisey zanneden dagli.Aaaa dusundukce sinir oluyorum. Hayir bendede takintimidir nedir , kardesim hakliyim haklii eee karsimdaki beni dinlemeyince anlamayinca deliriyorum resmeeen .
Neyse sakinim.
Uyuyabilirim.. Yehuuu yarin sinavlara 5 saat uykula girecem.
Höh genç insaniz yani lutfen uykuyla zaman kaybetmeyek.

Etiketler: