heyt be.

Arkadasin eve gittik neyse cuma aksami .. Oha lan o nasil bir ev , karman corman her tarafta her yerde bisiler asili , bnm arkadas zaten 4 kiz kardesler bi anasi bi babasi bi kopek bi kedi ha bide iki tane balikla birlikte yasiyolar..
Aslinda daginiklik hosuma gitmedi degil.. Ev büyük zaten ne koyarsan koy.. duvarin biri turuncu biri sari , zaten evin her kosesinde gitar var , sirf arkadasin odasi bizim evin salonu kadr lan.. 3 tane gitari bi pianosu var .. gramafon bile var yaaa. Bende istiom banane banane. :D haha bizim odadn iki kisi zor geçio :D butun bu muzik aletlerini nasil sigdirabilirdim acaba.. neyse problem degil nasilsa ne gitar  ne de piano calmayi biliyorum..
Resmen odanin biri sirf film ve cd lerle dolu yani hayatimda hc bi evde o kdar album ve dvd gormemistim.Eee bosuna yonetmen olmayacak kizimiz..
Bende firsattan istifade birazcik costum..



önce makyajlanip suslenip kendime geleyim dedim.









Daha sonra bir sarki acarak playback yaptim..


















Sabaha kadar hopladik zipladik ve 6 ya dogru uyuyabildik.. Ve ben iki gundur sadece 10 saat uyku uyudum .. Halimi siz dusunun...

Etiketler: