Gifler.

Aksam aksam gif , converter , video maker programlariyla cebellesiyorum. Sonunda ne mi yaptim ? sadece iki uç tane gif..
Bosuna zaman kaybettim resmen , ne gerek vardi simdi pazar aksami bunlarlami ugrasilir kübüs ?
Yarin sabahin korcagizinda kalkacan.. matematik dersine girecen , bi güzel depresyonda sana girecek. Off bu haftada cok sinav varmis yea. Ben bitti diyodum , öle diye diye seviniyordum halbuki.Hain örtmenler.Hain okul.
Neyse derin derin nefes alip veriyorum .. Hmm sakinim.. Sadece bi hafta kaldi. SADECEEE  bi hafta ve 5 tane sinav ( toplam 8 saat sinav ) . OHA.
Amaaan bosverelim ben gif yapayim diye nerdeyse butun eski videolarima baktim , bazen efkarlandim bazen güldüm bazen agladim..

Quentin ve ben..
Cok sinirim su an ona.
Bok var sanki tip fakultesinde.
Ben gitmiyorsam onun ne isi var ya ?
temem sakinim.




            Puhahha selinimle kafalarimiz cikmamis.
            Temam acemiyim kardesim daha yeni ögrendim gif yapmayi.
            Bu arada Canimcimmm sevgilinden ayrilirmisin ??
            Hani tekrar gorusuruz belki , gzel vakit geciririz felan.
            Unutulmus bi arkaadasin oldugunu hatirlarsin.



 Buda öylesine bi denemeydi.
 Neyse uc saatte anca 3 tane gif yapabildim.
 Mutsuzumm ahhh mutsuzummm..
 Gecelerrr uykusuzummm..
 Tadii yok sensizliginn ..
 Hayatimdan artik umutluyummm..



Geriye dönmek istiyorum bazen. Ama sadece BAZEN. La millet cocuklugunu yeniden yasamak istiyo , bende hic ole bi istek yok.. Gelecekte herseyin mukemmel olacagina inanarak nacizene mutlu olmaya calisan bir kulum.
Sübhanallah.O ne lan , duvardan bisey düstü.
Hüüü
Carpilcam :(

Etiketler: