Hayal kurdum çalmadi.. Bende uyumaya devam ettim.

Su an uyumaktan vazgeçtim , sinirliyim agresifim kompleksliyim. Salak gibi az once kaldirimdaki buzlara bakmisim. Yollar kapkara kaymak kivaminda arabalarda geçiyo.Ben burda neler dusunuyorum.Otobus geçmicek diye seviniyorum.Tamamda yollarin acik oldugunu gordugum halde neden ders çalismiyorum ? 
Ben neyi nasil basaricam. Ya bi insan bu kadarmi ozguven kaybi yasar bi haftada..
hep su gitcegim bolumun dandik olcagini soleyen okuzler yuzunden.. Sanki himayesi altina alacak beni. sanane dandikse , hayatimi belkide kasiyer olarak geçireceksem ? Sanane sananeee sananeeeee.
Cok uyuyan insan angutlasir demisti annem. Nede hakliymis. Angutlasmakla kalmadim resmen yasamdan sogudum , bir tek uyuyorken mutlu oluyorum oda hic birsey dusunmedigimden..
Simdi gene uyku bastirdi..
Bi dakka lan.
Yarin sevgi poturcuklerinin ask , heyecan tutku ve hediye günü.
Bu evden cikmama istegim bunami bagli acaba ? 
La bana noluosa , hicte sevmem böle yapmacik seyleri.. Hadi mum isiginda yemek yiyelim  hediyeleselim felan. ( bol elestiri yapan , sevgilisi olmayan , olmayacak olan , olsa hicte  fena olmayacagini bile kizin hali ) . Hem sevgilim yok diye niye uzuleyim.. anneler babalar gununde  annesi babasi olmayanlar kadar kim uzulebilir ( ise damardan giren kizin halleri , ailem bana yeter havalari ) .. hem ben herkesle ayni gün kutlamam bole biseyi ( kendini ozel zanneden kizin halleri ) , bekarlik sultanliktir agaaaa ( nah sultanliktir agaaaa ) .

Bosverelim smdi bunlari , yahu aklima geldi benim kimligim nerde ki ? nerde ? nerde ? nerde ? 
Bu arada is bulmam lazim lazim lazim .. ( Türkiye hayalleri suya dusen kizin hali .. parasizligin götü kopsun. ) 
Temmuzda turkiyeyemi gidilir len ? Gideceksen ekimde kasimda gidecen , hem kasimda ask baskadir.. Sokakta kurumus yapraklarin uzerine basarak cikartigin citirti seslerine asik olan biri bulunur elbet dimi , hem ne demisler yuzunuzden gulucugu eksik etmeyin belki gulusunuze asik olcak birimi varmis ole birseymis , saatte hemencecik bir olmus ya , vay pislik vay .. Bu sabah felsefe dersinde her dakka asirlar gibi geliyordu oysaki..

Neyse yalniz olmak , sevgililer gunu arifesinde asik oldugnuz okuz tarafindan terkedilmekten cok daha iyidir sanirim.Ben demistim , o cocuktan hayir gelmez demistim , DEMISTIM. Yine hakli ciktim fuck :p

Etiketler: