dingil mars.

Yahu simdi mars bilmemneyin seysiyle dik acimi yapmis , 5. evden cikip 3. eve mi girmis. Biseyler olmus olmasinada , hey gidi mars hey bizim buzdolabindan ne istersin ?
Efendim gokyuzundeki bazi hareketlenmeler evdeki elektronik aletlerin bozulmasina neden oluyormus.
Yahu git , sac duzlestiricimi boz ( nasilsa hc kullanmiyorum ) zaten evde herkesin saçi pirasa gibi , hangi akla hizmet gidip duzlestirici aldiysak.. öhöm neyse. Buzdolabii bozulurmuu yeaaa . 4 gündür mutfaga giremiyorum , heryer les olmus , sucuklar kasarlar disarda kalmisken , dün  nihayet yenisine kavustuk. Kavustuk kavusmasinada dolabin ici takir takir. Yok ondanda geçtim bendeki problem baska su an. Yeni dolabimizin verdigi coskuyla ben az once iki tane yarim ekmek tost yedim. Hemde disarda beklemis kasar ve sucukla. Yedikten sonra ablamin " eheuhhe bozuktu lan onlar " demesiyle birlikte su anda bende bir kusma istegi , bir ögürme genirme basladi.. Sanirim ölecegim sevgili blogum. Iki tost yuzunden olcegim hic aklima gelmezdi..
Elvedaa ..
Bugunku fizik dersinden sonra kardesin pert olacak..

Bu arada gunlerdir ruya gormuyordum ama dün bi kaplan gördüm acayip tirstim , beni takip etmeye felan basladi baya bildigin saldiracak .. Vay pislik vayyy , nasilda  evin icinde dolandim durdum onun yuzunden..
Bu arada dururmuyum hemen ruya yorumlarina baktim.
Kaplanın saldırısına uğramak ya da kaplan tarafından takibe alınmak; kinci bir kimse tarafından büyük zararlar göreceğinize… 


Görmeseydim daha iyimis ..

Etiketler: