Depression.

sabah aksam kimsenin yemedigi kekimi bitirmeye ugrasiyorum.Para koparmayi dusundugum abim bile yemedi..
Bnde az once asrin en geri kalan insani olaraktan ilk defa pretty woman 'a baktim..Hemde kek yiyerek :)
Hmm idare eder, bilindik klasik surtugune asik olan yakisikli ve zengin bi adamin hikayesi.Tamam filmin sonunda nolcak agzindan opcekmi diye filmi ileriye alip alip izlemis olsamda keyifli sayilirdi.Bu arada karida baya guzelmis.Kayik agizli diye sevmezdim ama filimde iyi cikmis julia.Adamda kisik gozlu olmasina ragmen etkileyici bakmayi basarmis.Neyse soylenecek birsey yok.Bana ask lazim bana ask lazim bana ask lazimmm :D
Düsün ve basar diye bir kitaba basladim.Hedef belirlemem gerekiyormus.Kitapta baya ilerledim , okuyan herkes coktan hedef belirlemis basarmak icin ise koyulmus olsada , ben sap sap ne yapacagimi bilmez halde hayallerimi nasil hayata gecirebilirim o bolumleri okuyorum.Anlicaginiz bosuna okuyorum.O yuzden biraktim.
Hedefsiz bi insan olmak cok kotu birseymis daha bu sene anladim.Simdiye kadar hep kafamda unlu bi cerrah olmak vardi ne bileyim en azindan iyi bir doktor.Simdi doktorluk istemedigimden  eminim orasi ayri.Peki ama ben ne istiyorum ? Biliyorum zaman kisitli hayat elimden avucumdan akip gidicek , dusunmeye vakit yok , bi an once bilgi toplamaliyim ve hedefime odaklanmaliyim hergun cevremi genisletmeliyim kendime guvenmeliyim ve en onemlisi basarmayi yurekten istemeliyim (  anladin dimi ? hala kitabin etkisindeyim iste. ). Bildigim cok daha guzel bisey varki oda ne istiyorsam elde etmek icin seytana pabucunu ters giydircegim..O yuzden bi an once istediklerimi kafamda hayal etmem gerek.Ceo olayim ben ya , topuklu ayakkabilarimla sirkette fink atayim , en guzel en muthis insan ben olayim.Haa kucuk capli arastirmami da yaptim tabi.Ayda en az 60 milyar gelire kimse hayir demez , heleki 3 milyarlik bi maasa agzimiz ayrik bakakaliyorsak..
O kadar maas yeterli olmazmi ? Tabikide yeterli olur , kocaminda ayni sekilde kazancagini dusunursek rahat bi hayat surebiliriz.Ama ben buyuk dusunmeyi seven biriyim , kendimi kucuk seylere kisitlamamam gerek.Cok caliskan biri olmam gerek.O yuzden elimden su bilgisayari yere firlatmam gerek ve artik butun derslere girmem gerek...
OF YA , söz veriyorum bundan sonra butun derslere giricem .. 
Simdiye kadar verdigim cogu sozu tutmadim , bana verilen sozleride kimse tutmadi.. 
Belki bir ilk olur ve bunu tutarim artik ha ?
Bu arada kimligim nerde lan ?
sanirim aylarca kimliiik kimliik diye viziklanicam.
nerde lan nerde nerde nerde ?,??,,,,,?




Etiketler: