Cousine.

Ya resmen bok gibi bi haftasonu geçiriorum.Ne rahat rahat uyuyabildim ne biseyler yapabildim.Nasi yapayim 24 saat boyunca beni takip eden bi kuzenim var.. Normalde 9da yatakta olan hanfendi bize gelince bi haller oluyo yedigindenmidir ictigindenmidir hemen canlanio.La bi git yat artik cocuk gibi .. yatta internette takilayim film izleyeyim , ya bunlardan geçtim ders çalisayim len ! Kendi derslerini bitirmis ohhh rahat hanfendi.Yahu anasi babasida merak etmiyor. Verin kizimizi demiyorlar.. Benim arayasim var alin artik diye.. Neyse ki simdi rahatim teleevzyonda bi dizi buldum " foudre" diye bisey ask dizisi .. Buda mal mal izliyo, neyse zaten dünkü konusmalarindan sonra onun artik cocukluktan ciktigiini farkettim... Haanfendi iyi bi erkek istiyormus , sevgilisi olmayan baska kizlara bakmayan. Haklida zaten. Ama " napcan lan sen bu yasta sevgiliyi "diorum , ben asigimki dior. Optunmu yoksa oglanlari diorum evet hemde agzindan dio . yaa agzim acik dinledim resmen. Heleki gece anlattiklari !!!! daha ikinci sinifta yaaa . Yok babasindan nefret ediyormus , annesinide birazcik seviormus , abisini oldurmek istiyormus , cunku hanfendinin her istedigi olmuomus ama abisine aliolarmis felan fistan.
Nanköörrrr ....
Benden de nefret ediyordur kesin.Makyaj yapmadim saclarini taramadim ve yatagima cikmasina izin vermedim.Yahu ne varsa yatagimda .. Ranza diye atraktif geliyo cocuklara herkeste bi cikma hevesi.Bok var sanki tepede.. Zaten battaniyem yeni pisletirler felan huh. Bende nöbet tutuyorum resmen..Cikmasin diye.. Bu arada gitsede yikansam...

öf ders çalisayim bareeeee..

Etiketler: