Calgici kübra.


Garfield'ın Panpası...


Dün oturmus izdivacta koca adaylarimi gozden geçirirken , orda gozume biri carpti " müzisyen , aylik 2 bin tl geliri var " yaziyordu.
Oha kizzz müsizyen napioda o kadar kazaniyormus derken , annem mutfaktan " kizz napsiinn calgici iste , haftada iki uc dugune gitse 2 bin lira ederrr " . Neyyyyy calgicimi ? Hayir calgici degil müzisyen diyorum kendi kendime . Annem sirita sirita calgici iste diyor.. Banane lan muzisyen iste..Böyle diyince sanki semfoni orkestrasinda keman caliyormus gibi geliyor.Müzisyen.... " esiniz ne is yapiyor hanfendi ? " " esim mözisyen , manolya dügün salonunda.. "
Neyse saçmaladim.. Bu arada sevgili misafirler , hani 11 de eve gelinmezki canim , bekleyin azcik kalkalim kendimize gelelim dimi ? Ne bu la 11de gelinirmi eve ? Ben yatagimda o saçmasapan ruyamin sonunu gormeye calisirken , ablamin " kalk kizz annem geliyoo yanindadaa baska birileri varrrr " diyince. Fuckkkkkk.
Hayir bide kadin soruyor : " kubraa napion tatilde artikk ?? "
" bol bol dinleniom eheuheueu " diye siritarak cevap verdim yuzumdeki yastik iziyle..
" ee is yapiyonmu ? "  ( hiii benm hayattta en cok yapmaktan zevk aldigim seydir temizlik , sabah kalkiyorum böle hemen evi supuresim silesim geliyo , hele ütü yapmayaa bitiyorumm resmen , kulotlarimi bile utuluyorum o dereceeee -_- )
annemde hemen atladi : " heeh ne temizlik yapsin iste ölee yatiyooo, dün bi odasini supurmus silmeyede usenmis. "
Anne bole olunca tabi , evde kalma ihtimaliniz yuzde bin bes yuz artiyor. Yahu neden diger kiytirik kizini bile oven kadinlardan degil ki annem , varsa yoksa kötüle asagila. Sanki o öle yapinca benm temizlik yapasim geliyo .. Bende madem annem öle dedi yalan solemis olmasin hc bi yerleri ellemeyeyim nasilsa bu kadina yaranilmio diyip kendimi odaya kapatiyorum..
Annemin her zaman kendini ustun gormesi gibi bisey var. Yahu heralde heerseyi benden iyi yapacan kaç yillik ev hanimisin diyorum , yok efendim neymis o benim yasimdayken evlenmismis bilmemne.. Ben hala sorumsuzmusum felan fistan. Ha bide kendiside elestiriye gelmiyor tabi .. " yogurt yaptimm cok tatli oldu hep boyle oluyor " diye kendini ovmeye baslayinca , kübra intikam anidir dedim . " hahah annem senenin basindan beri ilk defa tutturdu yogurdunu hc iyi yapmiyordu hayret bu nasil olduysa tutmus.; " deyince beni bakislariylan korkutmadi degil. Neyse kendi baslatti canim. .
Bu arada konumdan sapmisim , evet amcama nolurrr bana piano calmayi ogret diye yalvardim bi kaç gun once. Oda tamam deyince , hemen internetten river flows in you 'yu buldum. Onuu calmaak istiyorum nolur bana ogret diyorum oda olmaz öle once yavas yavas kulagin alissin butunn notalari ogren , sonra kendin calarsin diyerekten bana olmazsa olmaz ferdi tayfurdan bitermi bu hasretttt  parçasini calmayi ogretti. Mutluyum umutluyum. Eger bitermi bu hasret sarkisini calabiliyorsam , kesinlikle river flows in you .. onuda çalabilirim :(

Etiketler: