Bi chuck'da ben buldum.

oglen kantinin pahali olmasi nedeniyle ve ayriyetten tum etleri domuz yaginda pisirdiklerinden etüdte elime sandvicimi almis bilgisayar karsisinda ayi gibi tikinirken yanimdaki bilgisayara iki kisi oturdu , yuzlerine bile bakmadim her zamanki gibi.Birden kulagima ,
" ayyy babamdan 200 euro istemem lazim kesinlikle su cantanin guzelliginee baaak " diye cartlak bir erkek sesi geldi.Bi döndüm , edebiyat bölümünden kirmizi yesil mavi don giyip dolanan zengin piç yanimda.Cocugun gozlerinin ici parliyo cantaya bakarken , benimse aklimda hala 200 euro.
Kendi cantama bakiyorum, sanirim benim cantanin fiyatiyla onun cantasinin sapini bile alamam ya neyse :D

Su siralar cocugu her gorusumde kulagimda yankilanan cantasinin fiyati var.

Bense cocugu her gorusumde inci dislerimi gosterip siritiyorum.Tabikide ona degil.Arkadasima.Ha bu arada selvi boylu arkadasimla tanisiomus.. höh dedim sinir oldum.Anlattigimda eee naparsin kubra bunlar benm snn gibi deillerki analari babalari is adami is.
Yahu cocuk tipsiz olsa icim yanmayacak ama boyle hem uzun boylu hem beybi feys hemde klas giyinior.Bildigin 3ü bi arada.

Simdi canim cekti ucu bi arada findik aromali.Neyse su getirenim olursa onada raziyim zira su an dilimin damagima yapistigini hissediyorum.Ama yerimden kalkmak istemiyorum.Ve ranzadan harbiden nefret ediyorum.Inmesi dert cikmasi dert.Ciksan inemion insen cikamion ole birsey.Ben ne zaman cift kisilik yatagima geçecem beeee , serile serilee yuvalana yuvalana yatacam ha ? Biliyorum 2013te. :)

Neyse ben okulda cocugu gozlerimlen her yerde ararken kendimi gossip girl'un icindeymisim gibi hissediyorum.Dedikodumuz cikti cikicak . Noldu ? Thomas la turk kizi bakisti flas flas flas.Thomas .. adi pek iyi deil ama idare ederiz artik..Sanirim adi götkol olan biri olaraktan cocugun ismini asagilamamaliyim dimi ?
Herneyse tabikide hayal.Ne isim olur elin gavuruyla.Ha keske gavur olmasaydi ve keske gozume carpan tek erkek o olmasaydi.Tamamda feysbuktan niye eklion anacim umutlanirim ben lan.Bu arada tum fotolarini en  derin  detaylara inerek inceledim.Sonuç : bu cocuuuguun baklavalarii var beeeeeeeeeeeee .

Neyse öhö öhö. Isi yokta bana bakacak.Neyse aa ben niye kendimi asagiliyorsam , Bana bakacak tabi kime bakacak.? Burda herkes mavi gozlu sari saçli cikin cikin.Ben gibi varmi essek gozlusu ? Yok yok yok banane yok iste lan :@

Etiketler: