benimde sesim duyuldu.


Lan keske baska bisey dileseymisim kabul olcakmis baksana tüh.Bizim gün iptal oldu yogun kar yagisi yuzunden.Ee noldu ? Binbir cesit pasta borek bize kaldi. :P 
Yani kalmisti..Ne pisbogaziz ya nerdeyse hepsi bitti.Az once sabah kahvaltisi olarak iki dilim krem santili yas pasta yedim.Benim psikoloji bayram yapio ama hucrelerim buyuk mucadele halindeler..Seker komasina girmek uzereyim zaten.Ha bugunde okula gitmek isteseydim gidecektim.. Su kar yuzunden tatil oldugundan beri canim bisey yapmak istemiyor..Arkadas bile okula gitmemis canim.Bugunde gitmedim.Neyse ogleden sonra gitmek zorundayim artik.Annm belami verecek.Sokaktan geçen otobus seslerini duydukca vicdanen kendimi rahatsiz hissediyorum bende.Kubra ne uyusuk kizsin lan.Senden nasil yonetici olcak diyorum.. Okula gitmeye usenen biri nasil sirket yoneticek .; ciks ciks ciks. Neyse bundan sonra okula gitmeye calisacamm ehuhuheuhue :D

 

saka lan saka..

Etiketler: