ben bir kutup ayisi, sen bir fok baligi ..

Ben daha önce hic böyle olmadim yaklasik bir aydir komada gibiyim.. Bi insanin süreklimi uykusu gelir ? 
Su an bile .. aslinda bes dakka kestireyip denilip , 5-6 uyuduktan sonra..
Sürekli bi gözlerin acimasi , kapanmasi esnemeler vs. Hayir kardesim dersim var okulum var benim lutfen , bi insan zibarcam diye her sabah yarim saat okula geçmi gider yea.. Hatta ve hatta okula gitmemek icin , kar yagmasi icin allaha yalvarir dururmu. Ne diye viziklanirsin ey kul ? Calis dersini git okuluna icin rahat rahat.. Neyin havasi bu böyle , yeter artik kar kar kar .. soguk .. disarda her nefes verdigimde agzimdan cikan duman ..   (  ardindan gelen ve sanki klas birseymis gibi camiscasina nefes alip verme eylemleri .. ) , okulun önünde buz pistindeymis gibi suzulmeler  , efendime soyleyeyim  her sabah evde unutulan eldivenler  .. kurumus dudaklar ve rahmetli babaannemin burus burus ellerini andiran eller .. Soyulan cildim , bir aydir burnumdan akan sümügüm. YETERRR .

Ama sanki dualarim kabul oldu gibi sukur allahima :) Bugun okula gitmis depresif depresif derste hayal kurmaya calisirken , birden toparlandik felan fistan yok efendim neymis yagmur yagcakmis yollar buz tutcakmis otobusler kalkcakmis  ... tehlike buyukmus .. Bizi resmen sokaga attilar. Valla isime gelmedi degil.. Yarinki  3 sinavima zerre calismamisken ( nedenini bilmiyorum ) , canim sikkinken ve uykum varken eve 3te gelmek gibisi yoktu. Gelir gelmezde tuvaletteki kcuk mucadelemden sonra uyudum zaten..
Ve az once aldigim bilgilere göre yarin sabah otobus yokmus. Aman olmasin. Cinceye zerre calismadim cünkü. Almancadan da bi bok anladigim yok.. Of sevdigim hic bi ders yok anasini satem. Ingilizce iidi oda boka sardi artik. Neye umutlaniyorsam .. Her an mucize bekler gibi bi tarzim var. Hii einstein in türünden geliyom ya ben tabi , benimki kafa degil bilgisayar monitörü sanki.. Bisey girmiyo iste konsantrasyon sifirin altinda bes . 

Hayallerimde hep agudik gugudik seyler.Adam akilli bi ortamda bulamadim kendimi. Ablamin tavsiyesi uzerine mutfak dolabinin ustundeki miknatisli süslerden birini yastigimin altina koydum da yattim dün gece. Neymis efendim rüya gorurmusuz... 
Bi bok görmedim , belkide gördüklerim hatirlanmicak kadar bostu..
Herneyse simdi uyuyabilirim iste.. Nedenmi ? Cunku penceremi actigimda gordugum manzara müthis. Butun yollar buz tutmus yehuuuuuuuuuu . Oglene kadar yatacam..


Etiketler: